21 Mayıs 2016 Cumartesi

Farmasi My Style Quick Dry Kırmızı Oje 507 no


Uzun zamandır bloguma yazamıyordum. Annemin rahatsızlığı, hastane-iş-ev arasındaki koşuşturmalar derken, eve geldiğimde içimden de gelmiyordu yazmak, moralim bozuk olduğu için. Neyse ki annem düzeldi şimdi daha iyi, bloguma hem içimden gelerek hem de daha düzenli yazacağım artık. Kırmızı renk ojelerde en sevdiğim renklerden birisi, her tonunu seviyorum:) Bahsedeceğim ojem daha kan kırmızı bir tonda olan Farmasi markasına ait ojem. 




Ojemi hareketlendirmek için yapışkanlı çiçekli stikerımı da işaret parmağımın tırnağına uyguladım. 

Tırnaklarımdaki duruşu bu şekilde, kırmızı severlerin seveceğini düşünüyorum Farmasi  My Style Quick Dry 507 no Kırmızı Ojeyi.

Sürülüşü de rahat 2 kat uyguladım. Bu ojem Sosyalannem blogun etkinliğinde hediye edilmişti. Farmasiye teşekkür ederim.

Biricitin makyaj ve oje denemeleri devam edecek.



6 yorum:

  1. Gecmis olsun oncelikle.. Flastan sanirim turuncu cikmis baya :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. Flaştan değil aslında rengi turuncumsu biraz kan kırmızısı

      Sil
  2. çok hoş bir kırmızı bu arda annen için çok geçmiş olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım dileklerin için.
      evet rengi bencede güzel

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Sağol tatlım daha desenli çalışmalarda yapıcam insallah:)

      Sil