29 Mayıs 2016 Pazar

Kocan Kadar Konuş Diriliş Film Yorumum



Kocan Kadar Konuş'un ilk kitabını okumuştum, ilk filmini de izlemiştim, ikinci kitabını ve ikinci filmini de izledim, hem eğlenceli hem de ilişkiler üzerine izlenmesi gereken filmlerden, okunması gereken kitaplardan.


Yönetmen : Kıvanç Baruönü
Oyuncular : Ezgi Mola ,  Murat Yıldırım ,  Hümeyra Akbay , Nevra Serezli ,  Eda Ece

Senaryo : Şebnem Burcuoğlu

İlk filmin devamı niteliğinde olan Kocan Kadar Konuş Diriliş filminde Efsun ve Sinan evlenmeye karar veriyorlar ve düğün hazırlığında başlarına gelen komik olayları izliyoruz. Bu sefer işin içine aileler de giriyor, Efsun'un anneannesi Peyker Hanım ve Sinan'ın babaannesi Cavide Hanım'da tanışıyorlar birbirleri ile. Eğlence dolu, komik sahneler bizi bu filmde bekliyor. Klasik Türk ailesinde dünürler arasında geçen, geçebilecek olayları konu alıyor film. 

Filmin finali ise harikaydı:) Bu film şu anda gösterimde değil bir kaç ay önce izlemiştim ama gerçekten de beğendiğim nadir filmler arasında yer alıyor. Bence 3. filmi de gelecek, meraktayım.



4 yorum:

  1. Sinemada izlemiştim :)) gerçekten çok eğlenceliydi Ezgi Mola'yı çok seviyorum zaten benim için ayrı güzel bir filmdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok severim ve rolu de çok uymuştu bu filmde:)

      Sil