26 Aralık 2017 Salı

Niss Temizlik Ürünleri Lansmanı




Geçtiğimiz hafta İlknurun Dünyası'nın daveti ile Niss Temizlik ürünlerinin lansmanındaydım. Niss markası ile ilk kez tanışıyorum. Sihirli Spatula'da yapılan lansman da önce kahvaltı ettik, sonrasında ise; firma yetkilileri bizleri markaları hakkında bilgilendirdi. 









Marka yetkilileri Mesut Bey konuşmalarında ; '20 yılı aşkın süredir elde ettiğimiz bilgi ve birikimi, mühendisliğin süzgecinden geçirerek emeği değerli kadınlara hitaben çevre doğa dostu ürünlere dönüştürdük. NİSA kelimesinden esinlenerek NİSS'i bulduk. Logomuzdaki peri görseli ile; yürekli, fedakar, çocukları için her şeye katlanan evinin ve ailesinin perisi kadınları ve emeklerine saygımızı ifade ettik. Her ürün de ilk yada kendi grubunda en iyi ürünü üretme sözü verdik. Mavi ve yeşil çizgi ile; "Saçını süpürge etmek" deyiminden yola çıkarak; zamanın her ilerleyişinde yüregimizle birlikte yüzümüzede yansıyan yaşanmışlıkların izini ifade ettik. Logomuzda bulunan HYGIENIC kelimesi ile de; 20 yılı aşkın süredir vermekte olduğumuz hijyen mücadelesini ifade ettiğini' bizlere aktardı.








Niss temizlik ürünlerinin özelliği ise; doğal olmaları. Bildiğiniz gibi kullandığımız çoğu ürünün içinde kimyasal ürünler bulunuyor. Niss Temizlik ürünleri ise doğal ürünler arasında yer alıyor. Ürünlerini satın almak isterseniz; sitelerinden satışı bulunmakta. Sitelerinde genel temizlik, mutfak temizlik, kişisel temizlik ve çamaşır temizlik kategorilerinde ürünleri bulunuyor. 



















Etkinlik sonrasında ise bloggerlar ile beraber fotoğraf çektirdik.

Etkinlik bitiminde bizlere ürünlerinden de verildi. Meraklı Garfieldlokum da fotoğraf karelerinin arasına girmeyi başardı:) Bu güzel gün için çok teşekkür ederim. 








10 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan tatlım, dilerim işlerini kolaylaştırırlar.

    YanıtlaSil
  2. Mutfak için olanını kullandım gerçekten çok güzel tatlım ��

    YanıtlaSil
  3. doğal olması çok iyiymiş.. mekana da iki defa gittim ben masal gibi bir yer çok şeker :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cok tatlı bir mekan :) evet doğal ürünler her zaman tercih etmemiz gerekenlerden

      Sil
  4. Benim de tekrar seninle ve blogger arkadaşlarla beraber keyif aldığım bir gün oldu.Ürünleri ben de merak ediyorum.Bir de şu marslıları bulsak tam olacak :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok keyifliydi canım o senin içinde ki pozitiflik ve neşe :)) yine görüşmek üzere :)
      marslılar gelsin evi temizlesin bekliyorum:)

      Sil
  5. Temizlik malzemesinin de doğalını yapmalarına sevindim. Umarım eviniz pırıl pırıl olur o malzemelerle :) iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil