7 Aralık 2017 Perşembe

Avon Güzellik Kutusu ve Avon Alışverişim



Herkese mutlu günler diliyorum :) Bu yazımda sizlere Avon alışverişimden bahsedeceğim. Bildiğiniz gibi Avon'a üyeyim, %30 lara varan indirimlerle ürünlerini alabiliyorsunuz. Avon yeni bir uygulama çıkardı. Avon'a üye olanlar bilir çünkü sadece üye olanlar bu avantajdan yararlanabiliyor. Her ay 5-6 ürünün bulunduğu bir güzellik kutusu. 




Avon Güzellik Kutusu'nu ilk çıktığında aldım. İçinde parfümden, kozmetik ürünlerine kadar oldukça güzel şeyler vardı. Fiyatı da gayet uygun. Diğer aldığım ürünlerime gelecek olursam; hem siparişler hem de kendim için bazı şeyler aldım. Özellikle saç boyasını deneyip yorumlayacağım, meraktayım bakalım nasıl olacak.




Siparişlerime gelecek olursam, parfümler, roll-on deodorantlar, kremler ve tabiki Avon ürünlerinin vazgeçilmezlerinden duş jelleri. Kokuları çok güzel ve benim gibi duş jellerini seviyorsanız farklı farklı deneyebilirsiniz. 














Başka bir Avon alışverişimde görüşmek üzere herkese mutlu günler :)



6 yorum: