21 Şubat 2022 Pazartesi

Biten Kozmetik Ürünlerim

 


Herkese iyi insanlarla bir arada olduğumuz bir hafta dilerim. Bugün bitenler yazımda bahsedeceğim markalar; Yves Rocher, Loreal, Revox, Bade Natural, Duru, Karayel, Bee Beauty, Avon ve Diadermine. 

Yves Rocher'in Saç Bakım Maskesini saçımı yıkamadan önce saçıma sürüp, 6-7 dakika bekletip durulayarak uyguluyordum. Saç köklerini beslemesini ve saçlarımda dökülmeleri önleme özelliğini sevdim. Sonrasında şampuan ile saçlarımı yıkıyordum. Loreal Elseve Komple Onarıcı Bakım Şampuanı hem kokusu hem de etkisi açısından beğendiğim bir şampuandı. Revox'un biberiye ve kafein özlü saç bakım kremi de şampuanlama sonrasında saçlarıma uyguladığım bir üründü. Saçlarımdaki yumuşacık etkisini çok beğenmiştim.



Bade Natural Saf Koruma Kolonyası hem içeriğinin doğal olması açısından benden tam not aldı, hem de pandemi sürecinde yanımdan ayırmadığım kurtarıcılarımdan oldu. Duru Kolonya'nın kokusunu çok beğendim. Karayel Kolonya sanırım Bim'den almıştım keskin bir kokuda ama kolonyalar sonuç itibariyle pandemi de en büyük yardımcılarımız. Bee Beauty'nin çiçekli kolonyalarına ise bayılıyorum. Gratis'e her girişimde farklı bir tane alıyorum. Çiçekli ve Yaseminli olanları çok güzel.



Avon Senses Sıvı Sabun Exotic Rose&Jasmine denemediyseniz mutlaka denemelisiniz, çok güzel bir kokuya sahip. Diadermine Nemlendiricili Makyaj Temizleme Suyu uzun süredir kullandığım bir üründü, çok beğendim ve bitince aynısını aldım tekrar. Yves Rocher'in makyaj temizleme suyu da harika bir makyaj temizleyici tavsiye ederim. İçeriği de etkisi de çok iyi. Başka bir bitenler yazımda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder