15 Şubat 2022 Salı

Tinder Avcısı ve İlişkiler Üzerine

 



Bir kadının sosyal medya hesaplarından en çok Instagram ve Facebook hesaplarının merak edildiği Türkiye'den herkese selamlar. Twitter ve Linkedin hesabı çok merak edilmez bir kadının. Çünkü düşünceleri, fiziğinden önemli değildir. En azından benim hayatımda genelde böyle oldu. Zaten buradan da erkeklerin gerçekte neye önem verdiğini anlayabilirsiniz. Tinder Avcısı belgeseli gerçekten yaşanmış bir olay olduğu için oldukça ilgimi çekti ve çok yakın bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine hemen izledim. Tinder Avcısı belgeselini izlediyseniz bilirsiniz Simon karakteri kadınları önce etkiliyor, sonra da onların hem etinden hem sütünden faydalanıyor. Milyonlarca borca sokup, hepsini terk ediyor. Tinder isimli arkadaş&sevgili bulma sosyal ağından görüştüğü kadınlara kendini zengin bir iş adamı olarak tanıtıp, onları yalanları ile kandıran Simon hem servet sahibi oluyor, hem inanılmaz bir yaşam sürüyor sonrasında ise.. sonrasını isterseniz belgeselin tamamını izleyip kendiniz görebilirsiniz. 

Ülkemizde de sevgili bulma siteleri, platformları oldukça sık kullanılıyor. Özellikle de pandemi sürecinde hepimiz evimizdeyken çoğu kişinin bu uygulamaları girdiğini biliyorum. Ben açıkçası girmedim. Ama yıllar önce böyle sitelere üye olmuştum. Oradaki insanların farklı beklentileri olduğunu gördüğümde gerekli olmadığını düşündüm. Doğru insan bana denk gelmedi:) İnternetin hayatımıza girişi ile insanlar ilişkilerini de güçlendirmek için veya yeni kişilerle de tanışmak için sosyal medyayı kullanmaya başladılar. Belki aldatmalar daha da arttı, belki de aşk daha arttı.. İnternette buna benzer sitelerden tanışıp evlenen arkadaşlarımda var, gayet de mutlular. Onlar şanslı kesimdeler. Ama sizce de biraz ürkütücü bir şey değil mi? Gerçek hayatta hiç bir bağlantınızın olmadığı biri ile sadece sanal bir ortam üzerinden tanışıyorsunuz ve biraz tanıyıp, elektrik alıp, hoşlanıp sevgili oluyorsunuz. 'Sanki normal hayatta tanıdıklarımızdan bir halt oldu da' dediğinizi duyar gibiyim. Evet gerçekte tanıdığımız insanlarla da bir halt olmadı:) 

Bir yazımda uzun uzun sizlere benden sürekli borç isteyen, bana hesap ödeten, hatta benden kendisi için kredi çekmemi isteyen eski sevgililerimden bahsetmiştim. Evet bende çok şanslıydım ki hiç bir hataya düşmedim bu konularda. Beni kullanmaya çalıştıklarını anladığım anlarda hemen bitirdim ilişkilerimi. Çevremde öyle davranamayan tanıdıklarım oldu. Sonunda duygularının esiri olmayı bırakmışlardı ama biraz geç olmuştu. Tinder Avcısı'nda da biraz geç anlaşılıyor kandırılmaları. Aslında bir kadın olarak istenilen sadece sevilmek, birlikte olmak, sevgiyi paylaşmak, aşkı yaşamak, aile olmak belki de..  Bir de farklı bir açıdan bakalım olaylara. Zengin avcısı olan kadınlarda yok mu? Karşısındaki erkeği maddi ve manevi olarak kullanmaya çalışan kadınlar da az değil. Onların amacı da zengin, kariyeri olan, mal mülk sahibi olan erkekleri kullanıp ağlarına düşürmek değil mi? Doğruya doğru o şekilde yaşayan kadınlarında demin bahsettiğim erkeklerden pek farkı yok. Kadın ya da erkek farklı beklentilere girmeden, ilişkilerinde birbirini kullanmayı ne zaman bırakırlarsa o zaman gerçek aşkı ve sevgiyi bulacaklar. 


Biricit bakalım gerçek aşkı ne zaman bulacak, belki de bulmuştur..

2 yorum: