11 Ocak 2014 Cumartesi

Canım Dostumdan Gelen Yılbaşı Hediyelerim :)


Canım arkadaşım, en eski arkadaslarımdan liseden çok yakın bir dostumla, gecen hafta bulustuğumuzda bu güzel hediyeleri yılbaşı hediyelerim olarak verince, sürprizi karsısında çok mutlu oldum. Pazar kahvaltımızı yaptık, eve donerken arabasından indiğim sırada sana bir sürprizim var dedi :)) Hediyelerden ziyade insanın düşünülmüş olması bile yetiyor insana :) Ama hediyelerimi de çok beğendim, her zamanki gibi annemi de unutmamış, benim arkadaslarım, dostlarım annemi de benim kadar düşünüyorlar sağolsunlar :) En zor zamanlarımda yanımda olan bir tanecik arkadasıma çok teşekkür ediyorum, her zor anımda derdimi dinleyen 1995 yılından beri tanıdığım (oooo yaşım çıktı ortaya), içini dışını bildiğim, şen kahkahalarıyla beni daha da neşelendiren, bütün kederlerimi yanında unuttuğum can dostum, teşekkür ediyorum sana :) Şaka maka 19 yıllık arkadasım :)



Arkadasımın hediyeleri; Avon'un iki yeni kremi annem ve benim için:), Pur Blanca parfüm bunun kendim için olduğunu düşünüyorum-umuyorum ama annemde parfümleri çok sever benim kadar, ortaklasa kullanırız artık ve çok şık bir çanta, özel bir yere gittiğimde kullanacağım:) Aralık-Ocak ayları benim blogumda hediye yazılarının gündemde olduğu aylar oluyor, yılbaşıydı, doğum günüydü derken gelen hediyelerime de blogumda yer veriyorum, Ocakta da doğum günüm, 18 Ocak sonrasında da yine hediyeler dolusu yazılarımı görebilirsiniz :)




Biricit; hediyelerini çok beğendi, can dostuna sevgilerini gönderiyor :))

2 yorum:

  1. 19 yıllık mı! Maşallah ^^
    Hediyelerin çok tatlişmiş canım, şimdiden doğum gününü de kutlarım :* ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 19 yıllık canım yani 19 yıl olacak:) tesekkur ederim bende cok beğendim, çok tesekkurler yaslanıyorum ya :)

      Sil