21 Kasım 2017 Salı

Knorr Lezzetleri ile Yaptıklarım :)


Knorr markasının ürünlerini oldukça çok seviyorum ve pratik bulduğum için de genelde kullanıyorum. Özellikle ezo gelin çorbası favorilerimden. Mercimek çorbasına bayılan biri olarak her gün yesem bıkmam :) 


Yapılışı oldukça kolay, çalışan veya evde çok çalışan, çocuklu anneler için evde kolayca yapabilecekleri bir çorba. 5 bardak su ile Knorr çorba karışımını bir tencerede kaynatıp pişirip yapıyorsunuz. 



Knorr çeşnili fırınla mangal lezzeti ise; tavuk yemeklerimin vazgeçilmezlerinden kesinlikle tavsiye ederim. Poşetin içerisinde çeşnili karışım bulunuyor, oldukça lezzetli bir ürün. Pratik bir şekilde tavuğunuzu içine koyup, fırında pişirebiliyorsunuz. Sonrasında ise oldukça lezzetli bir tavuk yiyorsunuz. Bütün tavukta kullanılabilir, parça tavukta kullanabilirsiniz. Ben bu ürünü çok beğenerek kullanıyorum, yalnız olan, çalışan kadınlara ve pratik ev hanımlarına, bu oldukça pratik, pratik olduğu kadar da lezzete sahip ürünü tavsiye ederim. 





2 yorum:

  1. Çocuklardan önceki hayatımızda Knorr ürünlerini çok kullanırdım ama artık kullanmıyorum ben...Sadece çıtır tavuk pane harcı kaldı şimdilerde nadiren kullandığım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. besamel soslarını da seviyorum canım ben. içeriklerinde coğunda katkısız diyor ama bilemiyorum detaylısını. fakat farklı markaların çorbaları çok kötü kokuyor knorr da bu yok.

      Sil