8 Aralık 2017 Cuma

Patırtı.com'da 1 TL'ye Ürünler Var!


Herkese mutlu cumalar :) Haftanın son iş gününü bir alışveriş yazısı ile kapatalım. Bu yazımda sizlere patırtıcom dan yapmış olduğum giyim alışverişimden bahsedeceğim. Patırtıcom'dan daha öncede alışveriş yapmıştım. Ürünlerini ve hizmet kalitesini beğendiğim bir site olduğu için yine alışveriş yaptım ihtiyaç alışverişi de diyebiliriz. Kedim Garfiel Lokumda paketimi açarken beni yalnız bırakmadı :)


İş görüşmelerine yakın zamanda başlayacağım için bluz ve kışlık bir pantolon aldım. Bence iş görüşmelerine uygun ikisi de. Kırmızı kadife elbisem ise haftaya düzenleyeceğim blogger davetim için özel olarak alındı. Haftaya instagram hesabımdan, üzerimde de görebileceksiniz :) Kadife bildiğiniz gibi 2017-2018 sonbahar & kış modasında oldukça çok gardroplarımızda yer alacak, trend olan bir kumaş. Elbiselerden bluzlara, pantolonlara kadar oldukça çok modelleri göreceğiz bu moda akımı sayesinde. 



















Patırtıcom alışverişim kutulu bir şekilde geldi, hızlı kargoları var. Siparişimi vereli bir kaç gün olmuştu, hemen ulaştı. Patırtıcom'u incelediğiniz zaman 1 TLlik kampanyalarını da göreceksiniz. Çok ilgi çekici ve merak uyandırıcı. Bir kaç sefer denedim fakat 1 TLlik ürünlerini alamadım malesef. Bu alışverişim de de denedim ama alışveriş yaptığım gün elbise bölümünde gri elbiseyi çok hızlı olamadığım için alamadım. Bir daha ki sefere umarım:)) 1 TL kampanyaları akşam saat 20.00 de başlıyor. Facebook sayfalarında ise gün içinde 1 TLlik kampanyaları hakkında ip uçları veriyorlar,  hangi kategoride olduğuna dair. Ben de elbise bölümüne bakmıştım, tam aldım derken sepete ekledim ama maalesef benden önce alan olduğu için ben alamadım. 

Patırtıcom da sadece kadın ürünleri değil, erkek ürünleri, büyük beden ürünler, ayakkabılar, tesettür ürünleri, sevgili kombinleri, aksesuarlar da bulunuyor. Outlet bölümlerinde de uygun fiyatlı ürünler bulabiliyorsunuz. 'Hesaplı modayla kendini şımart' sloganı ile online satışta kadınların gözdesi olan patırtı.com dan alışveriş yapmadıysanız öneririm mutlaka bu güzel siteye bakın. 


4 yorum:

  1. Elbisenin omuzları pencere detaylı mıııı yoksaaaaa :)))))) Bakıyorum ve hatta gittim bile siteyeeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım omuz detayı var :))) cumartesi giyeceğim :)

      Sil
  2. Güle güle kullan süper bir alışveriş

    YanıtlaSil