12 Şubat 2015 Perşembe

Q&R Dermocosmetics'ten Sevgililer Günü Hediyelerimizi Kazanan Şanslılarımız :)


Dermokozmetik alanında saç bakımı, cilt bakımı,vücut bakımı, anne-bebek bakımı ürünleri, cilt ve vücut bakım maskeleri bulunan Q&R Dermocosmetics ile 29 Ocak'ta başlattığımız; Sevgililer Günü Hediyelerimizin kazanan şanslıları belli oldu! :)

Yorumlarınızın hepsi kontrol edildi, toplamda 34 yorum yapılmış, gereksiz/hatalı yorumlar çıkarıldığında 27 geçerli yorum yapılmış.






Birinci şanslı izleyicim: Argan Yağlı Saç Bakım Maskesi – El Bakım Kremi Kazanan Şanslımız: Esin Nalbantol





İkinci Şanslı İzleyicim: Selülit Önleyici Jel Krem – Ayak Bakım Kremi Kazanan Şanslımız: Yağmur İpar





Üçüncü Şanslı İzleyicim: Çatlak Önleyici Bakım Kremi – Tüy Azaltıcı Kremi Kazanan Şanslımız: Hazel Bağcı




Kazanan şanslıları tebrik ediyorum, iyi günlerde kullanın :) , birazdan göndereceğim maile 3 gün içinde isim-soyisim, telefon ve adres bilgilerinizi bekliyorum, 3 gün içinde dönüş olmazsa yedek talihli belirleyebilirim. Katılan herkese ve Q&R Dermocosmetics'e teşekkür ederim, Sevgililer Gününüz şimdiden kutlu olsun :)

10 yorum:

  1. çoookk sevindim bilgilerimi gönderdiimm :) :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu çekilişi nasıl kaçırmışım :D Kazananlar güle güle kullansın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. guzel bir cekilişti kacırmasaydın keske:) devam eden baska bir hediyemizde var, sağda gorebilirsin:)

      Sil
  3. Bilgilerimi gönderdim. Çok mutlu oldum. Teşekkür ederim. :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi gunlerde kullan rica ederiz :) ulastı bilgilerin firmaya ilettim

      Sil
  4. çok teşekkürler bilgilerimi gönderdim ulaştımı bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ulastı bilgileriniz firmaya ilettim, iyi gunlerde kullanın :)

      Sil