3 Temmuz 2018 Salı

Otacı Lily Bitki Özlü Kremli Şampuan



Herkese güzel günler diliyorum. Bugün sizlere severek kullandığım ve bitirdiğim Otacı Lily Bitki Özlü Kremli Şampuandan bahsedeceğim. Bu şampuan kuru,yıpranmış ve boyalı saçlara özel bir şampuan. Hem cildim hem de saç yapım kuru olduğu için uygun ürünler kullanmaya çalışıyorum. Saçlarımda boya da var özellikle boya; saçlarda ekstra bir işlem olduğu için yıpranmalara neden olabiliyor. Bunun içinde şampuan seçerken boyalı saçlara özel şampuanlar tercih ediyorum.

Otacı Lily Bitki Özlü Şampuan; içeriğindeki Lily (beyaz zambak) bitki özü ile saçların doğal nem dengesini korumayı,saça yumuşaklık kazandırmayı vaat ediyor. Bu vaadini de gerçekleştirdiğini söyleyebilirim. D.panthenol ile saçın güçlenmesini destekleyici özelliği var. Kremli etkisi sayesinde saçların kolayca taranmasına,kırılmaların önlenmesine yardımcı oluyor.  Kuru,normal,yıpranmış,zor taranan ve boyalı saçlar için tavsiye edeceğim bir şampuan, kokusu da çok güzel. Ben tatilde kullanmıştım, denizin zararlı etkilerine, yıpratmalarına karşıda etkili.  Dermatolojik testleri yapılmış bir ürün, boyalı ve kuru yapıdaki saçları olanlara önereceğim bir şampuan. Saçlarımdaki etkisi yumuşacık saçlar ve rahat taranması oldu. Bu şampuanı bitirdim yakında bitenler yazımda göreceksiniz. Başka bir şaç ürünü yazısında görüşmek üzere.. 



2 yorum: