15 Şubat 2022 Salı

BIOBLAS, SAÇ DÖKÜLMESİNİ ÖNLEYEN ŞAMPUAN KATEGORİSİNDE YİNE EN ÇOK SATAN MARKA OLDU

BIOBLAS, SAÇ DÖKÜLMESİNİ ÖNLEYEN ŞAMPUAN KATEGORİSİNDE YİNE EN ÇOK SATAN MARKA OLDU

Saç dökülmesini önleyen şampuan kategorisinde Türkiye’nin lideri bu yıl da Bioblas oldu. Nielsen satış verilerine göre Bioblas, saç dökülme kategorisinde parfümeri kanalında ciro ve satış adetlerinde bu yıl da Türkiye birincisi olmayı başardı. 



Günümüzde kadınların da en büyük saç problemleri arasında yer alan saç dökülmesine karşı 2008 yılından bu yana bitkisel şampuan ve saç bakım ürünleri ile ön planda olan Bioblas, Türkiye’deki liderliğini tescilledi. Nielsen’in satış verilerine göre, Bioblas bu yıl da parfümeri noktalarında “en çok satan marka” oldu. “Nielsen Perakende Endeksi Hizmetleri” çerçevesinde raporlanan şampuan toplamından oluşan pazarda, Bioblas geçen yıl da “saç dökülme karşıtı” segmentinde en çok satan marka olmuştu. 

Bioblas, sağlıklı ve hacimli saçlara sahip olmanın yanı sıra saç dökülmesi ile de mücadele eden kadınlar için vazgeçilmez olmayı sürdürüyor. Dökülmeyi önleyen özel formülüyle geliştirdiği şampuan ve saç bakım ürünleri ile dökülme sorununa doğal, bitkisel ve alanında uzman çözümler üreten Bioblas, saç dökülmesi problemi ile karşı karşıya gelen kadınların saçlarını güçlendirirken aynı zamanda saçlara ışıltılı bir görünüm kazandırıyor. 

Her 4 kadından 1’inde saç dökülmesi problemi var


İçinde sarımsak, at kuyruğu, ısırgan ve biberiye gibi birbirinden farklı ve doğal bitkisel ekstrelerle formüle edilmiş şampuanlar ve saç ürünleriyle özellikle kadınlar için vazgeçilmez markalar arasında yer aldıklarını belirten Biota Bilim Kurulu Başkanı Prof. Dr. Murat Türkoğlu, mevsimsel değişikliklerstres, hava kirliliği, yanlış şampuan kullanımı gibi nedenlerle her 4 kadından 1’inin saç dökülmesi problemi yaşadığına dikkat çekti. Bioblas’ın bitki özleri ve vitaminlerce zenginleştirilmiş ürünleriyle saç dökülmesi problemi yaşayan kadınlara doğal çözümler sunduğunu belirten Türkoğlu“Ürünlerin içinde yer alan bitkisel ekstreler, vitaminler, saç tellerinin kökten uca beslenerek güçlenmesine yardımcı oluyor. 14 yıldır hem Türkiye’de hem de yurtdışında Biota’nın yıldız markaları arasında yer alan Bioblas, ülke genelinde kendi kategorisinde 2 yıldır en çok satan marka olmayı başarıyor. Doğal ürünlerimizle markamızın liderliğini önümüzdeki yıllarda da devam ettireceğimizden şüphemiz yok. Çünkü tüketiciler doğal ve bitkisel içerikli ürünler konusunda her geçen gün daha da yüksek bir oranda tercihlerini bu yönde belirliyor” dedi.



*Basın Bültenidir.

Tinder Avcısı ve İlişkiler Üzerine

 



Bir kadının sosyal medya hesaplarından en çok Instagram ve Facebook hesaplarının merak edildiği Türkiye'den herkese selamlar. Twitter ve Linkedin hesabı çok merak edilmez bir kadının. Çünkü düşünceleri, fiziğinden önemli değildir. En azından benim hayatımda genelde böyle oldu. Zaten buradan da erkeklerin gerçekte neye önem verdiğini anlayabilirsiniz. Tinder Avcısı belgeseli gerçekten yaşanmış bir olay olduğu için oldukça ilgimi çekti ve çok yakın bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine hemen izledim. Tinder Avcısı belgeselini izlediyseniz bilirsiniz Simon karakteri kadınları önce etkiliyor, sonra da onların hem etinden hem sütünden faydalanıyor. Milyonlarca borca sokup, hepsini terk ediyor. Tinder isimli arkadaş&sevgili bulma sosyal ağından görüştüğü kadınlara kendini zengin bir iş adamı olarak tanıtıp, onları yalanları ile kandıran Simon hem servet sahibi oluyor, hem inanılmaz bir yaşam sürüyor sonrasında ise.. sonrasını isterseniz belgeselin tamamını izleyip kendiniz görebilirsiniz.