3 Kasım 2014 Pazartesi

Retriderm Biopelle Serum Mild


Yaklaşık 3-4 haftadır uyguladığım bir cilt bakımı serumundan bahsetmek istiyorum bu yazımda. Seltek Estetik'in cilt bakımı ürünlerinden Retriderm Biopelle Serum Mild; Seltek'in DNA lansmanında hediye edilmiş bir üründü. Formulunde %5 oranında Retinol bulunuyor. Uzun süreli kullanımda berrak, genç ve ışıl ışıl bir cilt vaadediyor. Yağ içermeyen sulu bir ürün; içeriğinde de A vitamini bulunuyor.


Akşamları temiz olan yüzüme uyguladığım Retriderm Biopelle Serum Mild'i şişesinden 3 pompa sıkıp, cildime ovalamadan sürüyorum, bir kaç dakika sonrasında cildim serumun etkisiyle geriliyor sonrasında ise yumuşacık bir etki bırakıyor cildimde. 



Gündüzleri yüksek koruma faktorlu güneş kremi kullanmak gerekiyor. Bendeki etkilerine gelecek olursam; cildimde toparlanma, dolgunluk ve sıkılaşma etkilerini gördüğüm bir dermokozmetik ürünü oldu. Cildi icin serum arayanlar varsa kesinlikle önereceğim bir serum. Hassas ve kuru bir cildim var, bu ürünün herhangi yan etkisini görmedim. Protein acısından iceriğinde retinol ve A vitamini bulunması da en güzel özelliklerinden. 






Sarı renkte, sıvı halde ve kokusu beni pek rahatsız etmedi.  Seltek'e bu güzel ürünleri ile beni tanıstırdıkları icin tesekkur ederim.


Biricit Seltek ürünlerini çok seviyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder