13 Kasım 2014 Perşembe

Biten Cilt Bakım Ürünlerim ve Parfümlerim


Biten cilt bakım ve parfüm ürünlerimde bu sefer Eyup Sabri Tuncer, Solenne, Bitki Sandığı, Ixora ve Dr. Metin ürünleri yer alıyor.


Eyup Sabri Tuncer Zeytinyağlı Krem Losyon: Bu kremi uzun zamandır kullanıyorum, kremlerimin hepsini aynı anlarda acıp kullandığım icin hepsini karısık bir sekilde kullanılmıs oluyor:) Bitmeleri de genelde hepsi birbirine yakın zamanlarda bitiyorlar. Bu kremin özelliklerine gececek olursam; çok güzel bir nemlendirme sağlıyor, paraben icermiyor ve iceriğinde zeytinyağı bulunuyor. Detaylı yazıma buradan bakabilirsiniz. Memnun kaldığım bir ürün oldu.

Solenne Parfüm: Küçük bir tester seklinde deneme sansım olan bu ürün Kırık Semsiye blogun bulusmasında hediye edilmişti. Kokusu çok güzeldi, beğendiğim bir parfümdü keske bitmeseydi:)) Kesinlikle tam boyu alınıp kullanılmalı. Çiçeksi bir koku aroması var.

Ixora Cherry Blossom Parfüm: Bu parfüm benim favorilerim favorilerim arasında yer alan bir parfüm çok beğendiğim bir koku.Japon kiraz ciceği aromalı, Ixora Pastel Serisinin bir parfümüydü. Detaylı yazıma buradan bakabilirsiniz. 

Bitki Sandığı Papatya ve Aynısefa Kremi: Vucudumdaki catlaklar icin uyguladığım ve catlakların renginin hafiflemesine neden olan bir kremdi. Detaylı yazıma buradan bakabilirsiniz. Memnun kaldım, büyük boyunu da deneyebilirim.

Dr. Metin Cilt Bakım Kremi: Yüz bakımımda kullandığım ve daha surer surmez etkili olan bir kremdi, nemlendirme ve cildi toparlama acısından da cok iyi, bu krem hakkında ki detaylı yazımı buradan okuyabilirsiniz. 

Biricit; bitti eskiler gelsin yeniler diyerek kahve icmeye gitti:)

4 yorum:

  1. Merhaba, ben de aranıza katıldım ve sizi heryerden takibe aldım. Blogumu yeni açtım, uğrarsanız çok mutlu olurum. Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben de blogunuzu yeni keşfettim. Blog dünyası bir hayli genişmiş. Bu dünyaya ben de adım attım. Sizi bloguma davet ediyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim :) tabii bende geliyorum blogunuza sevgiler :)

      Sil