6 Mayıs 2014 Salı

Oriflame The One Serisi Deneyimlerim :)


Oriflame yeni çıkan The One Serisini,çok güzel paketlenmiş ve özel ambalajında,denemem için geçen hafta göndermişti. Daha 9 Martta düzenlediğim; Biricitlekadınlargunu bulusmamdaki hediyelerini blogumda yazamadan, The One Serisi ile tanıştım. Kendilerine çok tesekkur ederim :) Gönderdikleri yeni serilerinden önce ojelerinden basladım, bej rengindeki ojelerinin sürümü çok rahat, şişe dizaynını da çok beğendim:) Birkaç dakika içerisinde kuruyor. Tırnaklarımda ki duruşu bu şekilde;







Bu gördüğünüz dudaklar tamamen bana ait :)))) Üzerinde The One Lipstick Forewer Plum var, iki kat uyguladım. Doğal bir duruşu var bu lipstickin ve dudaklarımı nemlendirmesini beğendim. Aynı zamanda hoş bir kokusu da var.












The One Rimel'in sürümü çok kolay. Fırçasında hiç kıl yokmuş gibi duruyor ama kılları minik bir boyutta. Kirpiklerinize sürdüğünüz anda kendiliğinden kıvrılma yapan bir mekanizmaya sahip, kıvırma ve dolgunlaştırması harika, kesinlikle denemelisiniz. Alışılmış rimeller gibi değil sanki hiç kıl yapısı yok gibi ama kıvrılma ve dolgunlastırma yapmasını çok iyi buldum.




The One krem far, yeşil tonlarında ve simli, doğal pırıltıları gözlerinde sevenler için ideal, ben yeşil rengi çok severim çok hoşuma gitti :) Gölgeli makyaj için çok uygun bir far. 




The One Eyeliner ise koyu bej renginde ve sürümü çok rahat bir eyeliner. Kuyruk yapımında uyguluyorum ben genelde eyelinerlarımı veya gözümün alt kısmında uyguluyorum. Rengini oldukça beğendim :)





Oriflame'e bu güzel ürünleri ile beni tanıstırdıkları icin çok tesekkur ederim :)

Biricit Oriflame ürünlerini çok seviyor ! :)


8 yorum:

  1. sana gelen renkler de çok güzelmiş hele yeşil krem far tam senlik güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim canım bende cok beğendim yesil ve simleri de güzel duruyor :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan.Bende ruj ve farı beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. tesekkur ederim bende cok beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzellermiş, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. Ojen tam kışlık benim için çok hoş vizondan sonra ikinci favorim güle güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  7. tesekkur ederim rengini cok beğendim:)

    YanıtlaSil