18 Nisan 2022 Pazartesi

Biten Saç Bakımı ve Cilt Bakımı Ürünlerim

 


İki gün boyunca sınavlarla dolu bir hafta sonunu geride bıraktığım, yağmurlu bir pazar gecesinden merhabalar. Herkese güzel haberler aldığımız keyifli haftalar diliyorum. Biten kozmetik, cilt bakımı, saç bakımı ürünleri yazımda bu kez en çok kullandığım, kutu kutu bitirdiğim ve sevdiğim ürünlere yer verdim.

Biten saç bakımı ve cilt bakımı ürünlerim yazımda bu kez; Listerine, Provoke, Dove, Benri, Bee Beauty markalarının bazı ürünlerine yazımda değindim. 


Listerine'nin ağız çalkalama suyu her zaman tercih ettiklerimden. Diş bakımı için tavsiye ederim. Bee Beauty ve Benri ürünlerini Gratis'ten almıştım. Benri saç bakım maskesi favorilerimden ne zaman Gratis'e gitsem alırım. Benri ve Bee Beauty'nin duş jellerini inanılmaz güzel kokulular, her zaman aldıklarımdan, özellikle indirim dönemlerinde bakın derim. 


Provoke markası ile kuaförümün önerisi ile tanışmıştım. Sarılı, grili, ombreli saçlara geçtiğim zamandan beri yaklaşık iki yıldır hem şampuanlarını hem saç maskelerini hem de saç kremlerini kullanıyorum. Mor şampuan, mor saç maskesi, mor saç kremi olarak geçen Provoke markasının saç bakımı ürünlerini grili-sarılı saç tonuna sahip olanlara öneririm. Gratis'ten almıştım, tavsiye edeceğim saç bakımı ürünleri. Hem renk koruması hem de saç bakımı sağlıyor.





Dove nemlendirici sıvı sabun da severek kullandığım bir üründü. Zaten Dove markasını gençlik yıllarımdan beri kullanırım. Favori markalarımdandır. Başka bir bitenler yazımda görüşmek üzere. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder