2 Nisan 2022 Cumartesi

Cilt Sıkılaştırıcı Etkili Bade Natural Yeşim Taşlı Roll On Serum Deneyimim



Cilt Sıkılaştırıcı Etkili Bade Natural Yeşim Taşı Roll On Serum deneyimime başlamadan önce; harika bir bahar ayına, Nisan ayına girerken, tüm güzelliklerini, keyifli haberlerini bizlere getirmesini diliyorum. 



Antik Çin'den bu zamana kadar şifalı doğal taşlar, güzellik ve şifa ritüellerinin ayrılmaz bir parçası oldu. Yeşim taşı da sıkılaştırıcı etkisi ile bu şifalı doğal taşlardan birisi. Yeşim taşı; Refah, Sonsuzluk, Mutluluk ve Doğallık etkileri ile biliniyor. 


Yeşim taşının faydalarına gelecek olursam;

-Kan dolaşımını ve akışını uyarır. 

-Enflamasyonu azaltır.

-Sinüs basıncını düşürür. 

-Toksinleri giderir ve lenflerin boşalmasını destekler. 

-Şişkinlikleri azaltır. 

-Ciltteki refleks noktalarını hareketlendirir.

-Yüz kaslarını dengeler. 

-Kırışıklıkların açılmasını sağlar.

-Cildi rahatlatır.

-Stres ve gerginliği en aza indirir.




Bade Natural Cilt Sıkılaştırıcı Cica Yeşim Taşlı Roll-on Serumun, %100 doğal ve gerçek yeşim taşından oluşan roll-on başlığı ile %100 gerçek ve %100 doğal, zengin, bitkisel içerikli olması en sevdiğim özelliği oldu. Sarkmalara karşı toparlayıcı etkisini beğendim. Yüzümde alın bölgeme özellikle uyguladım. 





Sıkılaştırıcı etkisi, kırışıklıkların eski haline nazaran açılması etkisi de yine beğendiğim özelliklerinden. Ayrıca pozitif enerji verdiğini de düşünüyorum. Genelde geceleri yatmadan uyguluyorum. Temiz cildime, roll on ile masaj yaparak, dairesel hareketlerle uyguluyorum. Bade Natural'e bu güzel ürünle beni tanıştırdıkları çok teşekkür ediyorum. 



Başka bir cilt bakımı yazımda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder