20 Eylül 2014 Cumartesi

Pasta Yaptım Ben :) (Farina Bella, Dr. Oetker, Carte D'or, Söke)


Uzun zaman önce yaptığım bu pastamı blogumda ancak yazabildim. 4 büyük markanın 4 farklı ürünü ile yaptığım bu pastam çikolatalı bir pasta. Çikolatayı ve icinde cikolata olan herseyi cok seviyorum:) Çikolatalı pastada bunlardan birisi:)



Farina Bella sade kek karısımını once hazırladım, kekin ilk halini buradan görebilirsiniz :)  Dr Oetker şekerli vanilini, kekimin icinde kullandım. Kek karısımını hazırlayıp, yağlanmış tepsime döktüm ve fırında pişirdim. Carte D'or çikolatalı krem şantimi hazırlayıp dolapta beklettim. Söke Un çikolatalı fındık aromalı pudingini tencerede pişirip hazırladım ve pastamı ikiye bölerek, ortasına kaşık yardımı ile sürdüm.Carte D'or çikolatalı krem şantimi ise pastamın üzerinde kullandım, pastamı süsledim üzerine kuru kahve döktüm ve bonibonlarla da süsledim. Çok lezzetli bir pasta oldu :)








Kullandığım malzemeler:) Farina Bella, Carte D'or, Dr. Oetker ve Söke Una çok tesekkur ederim :)

,

Biricit cikolatalı pastasını cok beğendi:))))

2 yorum: