15 Ocak 2015 Perşembe

İş Görüşmesi Makyajı Önerileri


İş görüşmesine giderken hem kıyafetimize hem de makyajımıza hatta parfümümüze bile dikkat etmemiz gerekiyor bence :) Hem üzerinizde doğal duracak,rahat hareket edebileceğimiz hemde klasik bir giyimi seçmeliyiz. Kumaş pantolon, gömlek veya etek, bluz ikilisini seçebilirsiniz iş görüşmeleri için. Benim görüşüm spor giyimi çok tercih etmemeniz yönünde veya jeans giymemenizin daha uygun olduğunu düşünüyorum. Şimdi sizlere önereceğim makyajda 2. iş görüşmeniz garanti :), fakat işe alınır mısınız alınmaz mısınız orasını net söyleyemem :) İnsanlar kıyafetleri ile karşılanır ama bilgileri ile uğurlanırlar, tabii ki biraz da şans meselesi:)


İş görüşmesi makyajında uyguladığım ürünler; göz makyajım için Oriflame by More Demi far paletinden, mürdüm tonlarını gölgeleme icin uyguladım, krem rengi Essence göz farımı ise göz kapağımın dip kısmına uyguladım. Oriflame The One rimeli ve Amway Artistry eyelineri da gözüme uyguladım. Rujum da Amway Artistry kırmızı pembe tonlarına yakın rujumdu. Oldukca sade fakat yüzüme aydınlık ve berraklık veren bir makyaj yapmaya çalıştım. Allığım Alix Avien, fondotenim ise M. Asam sihirli fondotendi. 








Umarım iş görüşmesine giden bu yazımı okuyanlara birazda olsa fikir verebilmişimdir :) Bol şanslar ve istedikleri işleri bulmalarını diliyorum bütün iş arayanların :)








Biricit; tüm işsizlere istedikleri gibi bir işi bulmalarını diliyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder