8 Mart 2017 Çarşamba

Gulshendoganla8mart Blogger Daveti



Blogumun tüm okuyucularının Dünya Kadınlar Gününü kutlayarak yazıma başlıyorum. Geçtiğimiz cumartesi günü; sevgili Gulshen Dogan'ın daveti ile İstanbul'dan Ankara'ya Gulshendoganla8mart Kadınlar Günü Blogger davetine gittim. Bay Gurme Ankara'da gerçekleşen davet çok eğlenceli bir şekilde geçti. Uzun zamandır görmediğim blogger arkadaşlarımla hem hasret giderdik hem de birbirinden değerli markalar ile bir arada olduğumuz bir gün oldu.

Bol fotoğraflı bir yazı sizleri bekliyor :)



Milk Shake firmasından Mustafa Bey bizlere markaları hakkında detaylıca bilgi verdi. Daha önce pembe renkli ürünlerini kullanmıştım, çok sevmiştim. İçerik olarak sarı renkli ürünleri aynıymış, pembe olan ürünlerinden farkı ise pembe olanın meme kanseri bilinçlendirme kampanyasında özel üretilmiş olmasıymış ve aldığınız zaman 1 TL bu vakıfa gidiyormuş. 



Masadaki güzellikler Prenses Organizasyon'a aitti.






Milk Shake ürünün boya ile karışımı sonrasında saçınızı değişik tonlara boyayabiliyorsunuz. Mustafa Bey bizlere özel hazırladı:)







Revox'dan Gamze Hanım'da bizimleydi, ürünleri hakkında bilgiler aldık. 


Bay Gurme'nin ikramları ile lezzetli şeyler yedik. Özellikle kurabiyelerine bayıldım.

Doğadan ürünleri ile:) Doğadan markasının çaylarını severek kullanıyorum. Özellikle kilo vermek isteyenlere beyaz çay serisini öneririm, daha önce denemiştim, kilo vermenize yardımcı oluyor, özellikle dışarı çıkma problemi yaşayanlara öneririm.






Fenjilyan markası ile ilk kez tanışıyorum. Anti-Aging ürünlerinin yorumları da blogumda yer alacak. 


Sevgili Gülsen ile :) 


Lavera ürünleri ile:)














Bu güzel davet için Sevgili Gülsen'e ve sponsor olan markalara çok teşekkür ediyorum, bir sonraki yazımda markalardan bahsedeceğim :)


8 yorum:

  1. cok güzel birgündü gerçekten canım görüşmüş olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok güzel bir gündü görüştüğümüze sevindim:)

      Sil
  2. Kısa da olsa seni görmek ne iyi oldu ışıl ışıldın o gün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende ışıl ışıldın çok şıktın canım güzele ne yakışmaz :) kısa da olsa görüştüğümüze sevindim

      Sil
  3. harika keyifli bir gündü. yol arkadaşlığın için de tekrar teşekkür ederim tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir gündü canım bende çok teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  4. CAnım benim daha çok bir araya geleceğin inşallah çok öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım ellerine emeklerine sağlık en kısa sürede yine bir arada olmak dileğiyle:)

      Sil