3 Nisan 2013 Çarşamba

Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion



Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion , kuru cildime iyi gelen nemlendirici losyon oldu,kullanımı gerçekten iyi, sıvı bazlı akışkan bir ürün olmasına rağmen yanak bölgemde uyguladığım bu losyon,cildimde hemen emilim sağladı,o açıdan memnun kaldım.İyi bir nemlendirme etkisi mevcut. Çok kuru, kuruya dönük karma ciltlerin de kullanımına da uygun olan bu ürünün T bölgesinin yağlanmasını kontrol ettiği de etkileri arasında. Dermatolojik olarak test edilmiş,alerji testi yapılmış bir ürün. Herhangi bir reaksiyona neden olmadı cildimde,Clinique'nin başka bir ürünü ile beraber kullandığım bir ürün oldu. 




Sarı renkteki bu losyonun benim cildimde; cildimi yatıştırması ve ferahlatması gibi etkileri de oldu, kokusunu tam tarif edemiyorum ama rahatsız edici bir koku değil, parfümsüz bir losyon.




Biricit, hep bakımlı olmak istiyor!:)

4 yorum:

  1. Bricitim nedense ben sevemedim bu losyonu.Yapısı güzel ama garip bir kokusu var gibi geliyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokusunu tam tarıf edemıyorum ama rahatsız edıcı bı koku değılde değısık bı koku:)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım, beğendiysen sana iyi gelmişse ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım beğendım kokusu harıcı bı sorun yok:)

      Sil