14 Nisan 2013 Pazar

Meğer Sevilmez mişim..


Meğer hiç sevilmezmişim ben..Hiç sevilmemişim  ki ben zaten. Demek ki çok kötü birisiyim,hak ettim bunu ondan böyle oldu. Sevmeyen birisine ne söyleyebilirsiniz ki?Zorla bir insana 'sev beni' mi demeli, herşeyin hayırlısı diye boşuna dememişler, hata bendeymiş,sevdiğini sanmışım, sevince herşey güzel olur sanmışım yanılmışım,karşındaki seni sevmezse ne yapabilirsin ki onun için, mutluluklar dilersin ve gidersin..

Biricit'te öyle yaptı..
resim alıntıdır

22 yorum:

  1. Biricitim noldu yaaa:( Üzülme lütfenn değmezzzz...

    YanıtlaSil
  2. Hayatta hicbirsey sey senden degerli degildir canim...birisi gidiyorsa bilki degerini bilmedigi icindir....

    YanıtlaSil
  3. Seni sevmeyen ölsün Biricit. Ne ol sakin ama sakin kendini üzme. Degmiyor hic ...

    YanıtlaSil
  4. Zor bir dönem farkındayım ama sonuçta bu bir dönem yani hayatın hep böyle devam etmeyecek, bir gün arkana dönüp baktığında bambaşka hissedeceksin...
    Biz Hep Burdayız!

    YanıtlaSil
  5. Kurma böyle cümleler, senin sevilmeyecek neyin var. Anlamayanları, kadrini bilmeyenleri gönder gitsin. Evrene de olumsuz mesajlar göndermeyi bırak :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman evrene olumlu mesajlarda gönderdim ne olduki sanki:(
      evren beni anlamıyor ben napıyım:(( ne bıleyım demekkı sevılecek bırısı değılım ben o yuzden kımse sevmedı

      Sil
  6. seni sevmiyen ölsünnnnnnnnnnnn yaa ben seni seviyorumm:)
    iki üc dengesiz sevmemissss cokta fifi sanki takma sakin
    senin o güzel yüregin kalbin yeter tatlim öpüldun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım bende senı sevıyorum... optum bende sevgıler nilaycım

      Sil
  7. Ne mutluluk dileyeceğim? Beter olsunlar! Erkek olunca istedikleri her şeyi yapma yetkisi onlar da zaten..
    Bir ilişkisi olmasına rağmen erkeklere düşmanlık eden tek manyağım sanırım ama kavga edince sevgilime de sövüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dısardan mutluluk dılersınde ıcındekı acıyı Allah bılır canım..
      erkekler hakkında dusunduklerım değısmıstı benımde ama yıne aynı seylerı dusunuyorum artık zaten zor güvenıyordum sımdı sanırım hıc guvenmem kımseye,bosver ıyı yapıosun ben sustum ne oldu ben sustum onlar konustu,alttan almayacaksın demekkı oyle yapsaydım kıymetlı olurdum sanırım

      Sil
  8. Aaaaa biritcit sen bizim bitanemizsin boşver yaaa demek ki doğru kişi değilmiş üzülme

    YanıtlaSil
  9. Değerini kıymetini bilememiş! birileri gidiyorsa daha iyileri geleceğin için yer açıyordur ;) İyi düşün iyi olsun herşey bu sadece bir süreç dün nasıl gelip geçtiyse bugünlerde geçip gidecek. Yeter ki sen sağlam dur.

    YanıtlaSil
  10. ne demek kötü biriyim, hakettim ya!! birinin yüreği yetmiyorsa sevmeye sen neden kötü biri oluyormuşsun?
    güzel bi pataklamak istedim seni şu an..

    YanıtlaSil
  11. Canım çok üzüldüm böyle düşünmene, hiç olur mu öyle şey? sadece sana layık insan henüz çıkmamış karşına, suç sen de değil onlarda! Gayet de sevilmeyi hak ediyorsun bunu hiç unutma!

    YanıtlaSil