24 Nisan 2013 Çarşamba

Biricit Tavsiye Meleği Oldu, Teremyağlı Pilav Yaptı!:)



Melek gibi olan Biricit, Tavsiye Meleği oldu:)) Tavsiye Meleği Biricit Teremyağlı Pilav yaptı:) 

Pilav yapmak çok basit gibi görünse de lezzeti ve diriliği önemlidir. Pilav yapmak maharet ister, pirinçleri sıcak suda bekletirken, sizde pirinçlerle beraber beklersiniz. Su kaynadığında pirinçlerinizi içine atarken, sevginizi de katarsınız pilavınıza.Pilav yapmak emek ister!:) Pilavı herkes yapar da kıvamını tutturmasını herkes beceremez. 



Biricit usulü Teremyağlı Pilav:
Ölçülerle uğraşamam ben göz kararı yaparım,elimin lezzetine güveniyorum diyorsanız; pirinçleri ayıklayın ve bol suyla yıkayın, pirinçlerin üzerine sıcak su döküp,beyazlaşana kadar bekletin. Tencerenizde kaynayan suya, pirinçlerinizi (kaç kişilik yapacaksanız ona göre su koymalısınız) ekleyin ama sevginizi de katın:) Tuzunuzu atın,pilavınızı kaynadıktan sonra demlenme aşamasına gelince; Teremyağınızı ekleyin,tencerenizin kapağını kapatın üzerine mutfak havlunuzu örtün ve demlenmesini bekleyin,sonra da afiyetle yiyin:)




Teremyağın tadı pilavıma ayrı bir lezzet kattı, bayılarak yedik:) Teşekkürler Tavsiye Kanalı, sayenizde Teremyağ ile tanıştık ve yine kullanacağız:) Önlüğüm ve yemek tarifi kitabı içinde ayrıca teşekkür ederim,çeyizimde yerlerini aldılar:)

Biricit derki; beyaz atlı prensime bir gün harika pilavlar yapacağım:)

8 yorum:

  1. ELLERİNE SAĞLIK
    BENİMDE PAKETİM GELDİ AMA GEZMELERDEN HALA BİR ŞEY
    YAPAMADIM
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler:)) senın tarıflerınıde beklıyorum merakla,sevgıler:)

      Sil
  2. Akşama ben de sevgi dolu bir teremyağlı pilav yapayım, nasıl canım çekti:)) Denememiştim bu ürünü ama denemeden olmaz tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence kesınlıkle denemelısın,cok lezzetlı bır aksam yemeğı olacak:)

      Sil
  3. ayy nasıl canım istedi :)
    bende iye oldum bu tavsiye kanalına,hatta dün mesaj geldi money club kartınız tanımlandı kullanabilirsiniz migrostan falan diye,anlayamadım ben elimde bir kart yok nasıl kullanacağım bu konuda ilk nasıl başladın beni aydınlatabilirmisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benım daha onceden money cartım vardı o sekılde kullandım tanımlanmasını beklemedım tanımlıydı cunku ama ıstersen musterı hızmetlerıne sor bence. kuponlarınla mıgrosa gıdıyorsun,money cartınla kasadan gecıp o sekılde teremyağlarını alıyorsun canım ben o sekılde aldım:)

      Sil