1 Nisan 2013 Pazartesi

Ne Çektin Be Biricit Ne Çektin!:)


Ne çektin Biricit ne çektin? Neler yaptın da hala evlenemedin, ne şans varmış sende bilemiyorum. Ne evde kaldın Biricit, ne evde kaldın! Yazıııkk!Bir insan aynı gün içinde üç yakınında da hamile olduğu haberini alırsa bunun bir bilimsel açıklaması var mıdır?

Geçen sene evlenen arkadaşımın zaten bir bebeği olmuştu, şimdi ikinci çocuğuna hamile kalmış,cebime mesajla hamile olduğunu bildirdi(-Berra abla oluyoooo:)) yazmış), eski komşumuzun kızı ise hamile olduğunu facebooktan paylaşmış.. Üçüncü hamile haberi ise; erkek arkadaşımın yakın bir arkadaşı 'baba' olduğunu sevgilime söylemiş, o da geldi bana söyledi. Bu haberleri ardarda alınca benim bünyemde 'ne oluyoruz ya mart ayı hamile olma ayı mıdır? ben niye hala evlenemedim, millet evlendiği yetmezmiş gibi bir de üstüne hamile kalmış, aferin onlara tüüüü sana Biricit' gibi söylemleri oluşturdu. 

Ne çektin Biricit ne çektin, börekler, kekler yaptın, atkılar ördün ama hala bir evlenme teklifi alamadın. Sevgini gösterdin, yemedin yedirdin içmedin içirdin saçını süpürge ettin :P Evlenen bütün arkadaşlarının, nişanlarına, kınalarına, düğünlerine, nikahlarına gittin, yetmedi hamilelik haberlerini aldın yeri geldi çatladın, yeri geldi çook sevindin ama yine evlenemedin.. Ne çektin Biricit ne çektin!! Hala da çekiyorsun..

Biricit, yine bekar yine bekar yine bekar, bakalım beyaz atlı prensiyle ne zaman dünya evine girecek..:)
resim alıntıdır.

32 yorum:

  1. çok hoşsunuz gülümsettiniz beni:)
    kısmet, inşallah gönlünüze göre verir allah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kısmet artık ınsallah gonlumuze gore hayırlısı olur:))

      Sil
  2. Hahahaha deli :D
    Biricittt evlen benimle!! İlk evlilik teklifini benden duy istiyorum haha :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D
      tesekkur ederım hayatımda ılk kez evlenme teklıfı aldım saol canım:)))

      Sil
  3. AY AKŞAM AKŞAM GÜLDÜRDÜN BENİ BİRİCİT
    RABBİMDE SENİ GÜLDÜRSÜN EMİ
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin insallah yüzümüz hep gülsün,tesekkur ederım guzel yorumun ıcın,ıyı aksamlar:)

      Sil
  4. ah ah.. bizde de ne haberler vardı bu sene, kızı 3.çocuğuna hamileyken annesi (yani anne annesi) ikizler doğurmuş... neler neler, 88li kuzenim 4.bebeğini bekliyor...
    benden de uzun uzun bir ahh :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) hayırlısını ısteyelım sans kader ıste yaşa falan bakmıyor bazı ınsanlarda doğustan sanslı belkıde:)

      Sil
  5. Ahahha canım çok şekersin, en kısa sürede dileklerin gerçek olsun inşallah :))

    YanıtlaSil
  6. Sosyal mesaj bildirim postu :D

    YanıtlaSil
  7. Galiba mevsimi geldi Biricitim :) benim çevremde şu an iki tane var daha da olabilir. Ne yapalım Allah hayırlısını versin diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah hayırlısını versın canım,doğum mevsımı basladı yakındada duğun sezonu acılır artık bızde su dunya evının yolunu tutsak ıyı olurdu Aslıcım :))

      Sil
  8. Vallahi karaktere zaten hastaydım sabah da böyle bir post görünce ekran başına gülümser buldum kendimi.
    Kızlar bekarlığın, ailenizin yanında olma keyfini çıkarın. Bu işin yemeği, ütüsü, çamaşırı, temizliği olduğunu unutmayın acele etmeyin.
    Biricit tüm dileklerin kabul olsun, hayırlı eşin olsun :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benım acele devrım gectı 30 yasındayım ben:)) ınsallah hayırlısı olsun sevgıler canım:)

      Sil
  9. Olur olur merak etme. Hem acele etme valla evlilik zor bişey, kocanın arkasını toplamakla geçecek ömrün hazırlıklı ol :) Şimdilik bekarlığın tadını çıkar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ınsallah canım hayırlısı, cıkarıyorum bekarlığın tadını:))

      Sil
  10. Valla çok güldüm biricit ne kadar doğalsın inşallah seneye bu vakitler sende evli mutlu ve anne adayı olursun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy Allah mı söyletiyor seni insallah canım benım:))

      Sil
  11. Hepimiz Biricitiz yorumunu çok beğendim, yazın güldürdü beni çünkü; aynı durumdayız.. Bende bir evleneyim, çeyiz alayım. Gelinlik seçeyim, sevdiğim adamla bir ömür geçirebileceğim için mutluluktan uçayım istiyorum ama olmuyor olmuyor. Evlenmek istiyoruz evren duy bizi, çekim yasası yapalım:)) İçimden bir ses bu yaz evleneceğimi söylüyor ama hep içimdeki ses boş konuşuyor :) Ne çektin be özlem, ne çektik be biricit.. :)) Yakın zamanda, çok güzel bir aşkla evlenelim inşallah... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evren duy bızı:)) cekım yasasına gore yakında evlenmemız lazım:) ne cektık be dondurma delisi ne cektık:)) bu yaza olur belkı:)) ınsallah:)

      Sil
  12. J.d.'nin yorumuna bayıldım bir de hepimiz biricitiz yorumuna :) ahahahah hepimiz biricitiz ya gerçekten de. Allah gönlüne göre versin canım. Ah ahh, ne çektik be Biricit be çektik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) hepımız bırıcıtız vallada cok doğru canım:) ne cektık be sevda ne cektık hala da cekıyoruz:)) amin canım Allah senınde gonlune gore versın:)

      Sil
  13. yerim seni biricitt yerimm ne çektin be yavrumm sen ne çektinnn : ) siz j.d ile evlenin bende nikanınızı kıyıyımm şahit bilem olurumm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) saol tatlım sende nikah şahidimiz olursun sevdada nikahımızı kıysın yada sen kıy sevda şahit olsun bu gıdısle oyle olacak cunku:)) ne cektım be ne cektım:)

      Sil
  14. haha aynı ben valla :D ben de bekliyorum 2.5 senedir, belki teklif gelir günün birinde, umut dünyası işte naparsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sen ıyı dayanmıssın ben o kadar dayanmam:) umut dunyası ama bellıde olmaz:)

      Sil
  15. pat diye oluyor o işler.. bi anda neye uğradığını anlamıcaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belkıde..:) umutsuz benım vaka,hersey bıttı bızde bısey olmaz sanırım artık:)

      Sil