16 Nisan 2013 Salı

İnanır Group'un, Taylan Kümeli İle Yeni Nesil LPG Lansmanı'na Biricit'te Gitti!:)



İnanır Group'un Taylan Kümeli ile düzenlediği Yeni Nesil LPG (Yeni Nesil LPG Cihazları;Integral ve Endermolab) ile zayıflıyoruz etkinliğine Biricit'te katıldı:) Kuleli Yakamoz Restorant'ta ki Etkinlik kahvaltı ile başladı,midesine düşkün Biricit'te (düşünün yani zayıflama etkinliğinde), kahvaltısını afiyetle yedi:)








 Çok güzel geçen etkinlik sırasında Taylan Kümeli bizlere LPG hakkında geniş çaplı bilgiler verdi. Anlattıklarına göre
bu uygulama zayıflama alanında bir çığır açan ve zayıflamada oldukça etkili bir ürün. Vücudun sıkılaştırılması, şekillendirilmesi,yağların giderilmesini sağlayan, selülitleri yok eden ve vücudun toparlanmasını sağlayan LPG mucizevi bir alet:) Sadece kadınlara değil erkeklere de uygulanabiliyor.














Etkinlikte tanıdığım blog arkadaşlarımla da keyifli sohbetler ettik kahvaltımızı yaparken:)







Bloggerlar Taylan Kümeli ile:) Mavi bluzlu manken Biricit:)) Size bir sır vereyim bu arada; yan duruşla daha zayıf görülebiliyormuşuz,basenler falan yok oluyormuş:)








İnanır Group'un bize harika hediyeleri oldu:) Vera Bilişim'e ve İnanır Group'a çok teşekkür ederim,bu güzel etkinlik için ve harika hediyeleri için:) 








Yeni Nesil LPG ile gitsin selülitler, yağlar, sarkmalar yupppiee:)


Biricit; yağları da yok olsa çok güzel olacak aslında!:)

17 yorum:

  1. Fotoğraflar süper :) Bu arada bir kez daha beni etkinlikten haberdar ettiğin için teşekkür ederim canımcımm:) Öperim çoookkk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rıca ederım canım etkınlıkte harıkaydı fotograflara yansımıs:) bende optum:)

      Sil
  2. Makina pek mucize değil :)
    İnanır'dan makina ve ürün alan Adana'da bir güzellik salonunda yaptırdım çoluk çocuğun eline bırakılacak bir makina olmamasına rağmen aptal kız vakumu bacağıma yapıştıp mesaj yazıyordu :s
    Nitekim bir işe yaramadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. guzellık salonunun yetkılısıne soyleseydın ya da genel merkezlerıne sıkayet etseydın o durumu canım,malesef çalışanlar yuzunden bazı yerlerde bu gıbı durumlar yasanabılıyor.
      sımdı bu makınanın tabııkı faydası var ama yanında dıyet ve zayıflamanı sağlayacak sekılde beslenmene de dıkkat etmen gerekıyor yoksa faydası olmaz tabııkı,zayıflarken hemde vucudunda sekle gırmıs oluyor:)

      Sil
    2. Sahibi zaten kız kardeşini çalıştırıyor her makinada lazerde falan o yüzden bir şey desem de geçiştiriyorlardı zaten lazeri falan bıraktım orada. ipl ve lpg kelimelerini görünce cinleniyorum artık :)

      Sil
  3. ne güzel bir etkinlik olmuş, kadınları can damarından vuran bir konu üzerine üstelik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede cok guzel bır etkınlık oldu canım Istanbulda olsan gelırdın sende:)

      Sil
  4. ay yerim ben biricit'i yaa! Gidelim yağlarımızı parçalatalım bebeğim :)

    YanıtlaSil
  5. Son cümle üzerine grubuma da bekliyorum bloguma da:)))
    https://www.facebook.com/groups/110408095785985/
    http://oncekadinsonraanne.blogspot.com/p/dukan-yazlarm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bloguna geldım canım zaten,grubunada gelıcem:) sevgıler memnun oldum tanıstığımıza

      Sil
  6. Ne güzel bir etkinlikti,yaşasın bu yaza zayıflıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yaza zayıf hatunlar olucaz yasasın:) cok guzel bı etkınlıktı bencede canım

      Sil
  7. Ben de davetliydim ama İstanbul dışında yaşadığım için gelemedim. Bir dahakine artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keske gelebılseymıssınız tanısmıs olurduk:) bı dahakıne artık:)

      Sil