8 Nisan 2013 Pazartesi

Bahara Merhaba Bloggerlar Buluşmasına Biricit'te Gitti:)


Senem'in Yemekleri Blogunun, Hecka'nın ana sponsorluğunda düzenlediği bu sene 7.cisi düzenlenen, Bloggerlarla Bahara Merhaba Buluşmasına Biricitte katıldı:) Çok eğlenceli ve keyifli bir buluşmaydı, birçok tanıdığım,tanımadığım blogu görmüş oldum:) Açık büfe kahvaltımızda bir kuş sütü eksikti, Balon Cafe'ye hizmetleri için teşekkürler:) Çok lezzetli şeyler yedik:)









Cupcakelere aşık oldum:)


Çileğe çikolata döktüm o harika tadı anlatamam:)))


Tatlılar,tatlılar,çok tatlılar:)










Keyifli sohbetimizin sonunda kahve fallarımız bakıldı,falımda neler çıktı neler, bakalım çıkacak mı:))) 






Martıcık yanımızdan ayrılmadı:)



Bu güzel etkinliği düzenlediği için Senemin Yemekleri'ne,Sponsorlardan Hecka'ya,Durance'a,Orkide Hareketine,Afilli Kitaba,Algida'ya,Süzat'a,Makarna Lütfen'e,Simit Sarayı'na ve Tavsiye Kanalı'na çok teşekkürler, etkinliğimizde bize harika hediyelerde verildi:)





Durance markası çok sevdiğim markalardan,hediye çekimi kullandığımda da blogumda yazacağım:) Afilli Kitap ise bizlere fotoğraflarımızdan bir kitap yapacakmış,bende annemle olan fotoğraflarımdan yaptıracağım hediye kodumu kullanmak için sabırsızlanıyorum:))

Biricit derki; blog yazarlarıyla bahara merhaba dedik çokta iyi ettik ama ben ne zaman aşka merhaba diyeceğim!:)

27 yorum:

  1. Çok keyifli bir yazı olmuş ama ben en çok cupcake lere takıldım=))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cupcakeler superdı:) cok keyıflı bır gundu canım:)

      Sil
  2. Harika bir paylaşım olmuş:)Umarım istanbula geldiğimde bende sizlerle güzel etkinliklere katılırım kızlar:)

    http://ozlemcacim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. sevgili biricit bu güzel günde birlikte olmak çok keyifliydi inşallah anneler günü etkinliğimizde daha çok eğleneceğiz.falında çıktı aşk sana çok yaklaştı cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınsallah İlknurcum cok eğlenceli gececek emınımkı:)
      aşk yaklastı mı bakalım:)

      Sil
  4. çilekli cupcake harikaydı bu arada...

    YanıtlaSil
  5. e bende oradaydım...

    neden karşılaşmadık pöfff...

    YanıtlaSil
  6. Cupcake işi rejim bozdurur Biricit, ne yaptın sen bana şimdi. Neyse şaka;)) Çok keyifli bir etkinlik olmuş. Baharın tüm günlerini böyle keyifli ve mutlu geçirirsin inşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cupcakeler cok fenaydı zaten:)) cok keyıflı neselı bır bulusma oldu canım ınsallah hep beraber mutlu gecerırız baharıda yazıda kısıda:)

      Sil
  7. Çok keyifli olmuş canım, ben o gün Bursa'da idim ama kıskanmadım da değil hani :)

    YanıtlaSil
  8. Yum yum yum... Hem siz hemde böyle harika yiyecekler.. Çok kıskandım!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sızde gelırsınız bı gun canım Ankara'dan:) hep beraber yaparız:)

      Sil
  9. Ne güzel bir etkinlik olmuş böyle,cupcakeler gerçekten de tüm ilgiyi üstüne çekiyor fotoğraflarda ilk göze çarpan onlar oldu :)) Biz de görüşelim yeniden, öperim çokkkk:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok guzel bı etkınlık oldu canım:) cupcakelere bayıldım:) yenıden goruselım canım benım haberlesırız:)

      Sil
  10. merhaba blogunu takibe aldım artık sıkı bir takipcinim bana da beklerim çok yeniyim:)
    http://myworldinthebooks.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Umarım en yakın zaman da en sonnnn istediğin dileğinde olur :) ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım Senemcim ınsallah:) tesekkurler harıka bır etkınlıktı:) sevgıler

      Sil
  12. ne güzeeeel, çok zevkli geçmiştir eminim, bende sizlerle tanışmayı o kadar çok istiyorum ki, umarım bende bir gün çağırılırım ve tanışabilirim sizlerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok guzel gectı,Istanbuldaysan bırgun tanısırız belkı:)

      Sil
  13. sizi alalım ankaraya biz : ) yemekler nefis sizler şahane : ) kocaman öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bız sızı Istanbula alalım bence:)) sahaneydı canım bende kocaman öptüm:)

      Sil
  14. Çok güzel bir buluşma olmuş:)

    YanıtlaSil