7 Nisan 2013 Pazar

Benim Fikrim Pek Bir Mühimdir,Biricit Nesfit Ballı Bademli'yi Denedi!:)


Benim fikrim pek bir mühimdir:) Fikri Mühim'den Biricit'e Nesfit geldi, denemem için, denedim hatta denemekle de kalmadım, indirim kuponlarını dağıttım, yapı markette üst düzey bir pozisyonda çalışan en yakın arkadaşıma (yapı market dediğim yerde 200 civarında personel var ve dörtte üçü balık etli hatunlardan oluşuyor) bir kısmını, diğer kısmını kilolarıyla başı dertte olan komşumuza, diğer kısmını ise yine bir bilgisayar firmasında yönetici olarak çalışan en yakın arkadaşıma verdim. 



Kalan iki taneyi ise yine ben alacağım:) Çünkü saydığım tanıdıklarım ve ben hepimiz bahar diyetindeyiz, zayıflamaya and içtik zayıflayacağız, o göbekler gidecek arkadaş:) Nesfitin ballı bademlisinin tadı ise; sütlü de sütsüz de harika, annemle beraber yedik ikimizde bayıldık:), zayıflatma etkisinin haricinde bir etkisi daha var, soğuk sütle içince 'aşk acısı'na da iyi geliyormuş, denedim onayladım:) (bu etkisini ben kendim bizzat şahsen buldum!:) )




Haydi Kızlar Rejime!:)
Fikri Mühim'e teşekkür ederim.

Biricit derki, Nesfit ballıbademli sen daha önceleri nerelerdeydin?:)

7 yorum:

  1. Ne tesadüf, bugün ben de aldım ballı bademliden. 1 haftadır haldır haldır yürüyorum baktım bir gram değişiklik yok. Mutfak reformu yapmaya karar verdim. Aşk acısı kısmına ise ba-yıl-dım;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınsallah gıdecek kılolar:)) yuruyus cok ıyı gelıo hareket lazım bıze aslında muzığı acıp dans edeceksın o da cok faydalı:) o etkısını ben kesfettım :))

      Sil
  2. Zayıflama etkisi için belli bi oranda yemek lazım tabi, ay bu çok lezzetliymiş deyip bi paket bi günde biterse hiç bir anlamı yok :)) Ben şahsen böyle yaptığımı bilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ama coook lezzetlı cıddende :)) zayıflamak ıcın hem yedıklerımız hemde baska faktorlerde etkılıler,asırıya kacıp zayıflatıo dıye paket paket bı gunde yemenın manası yok zaten en buyuk ozellığı de tok tutması:)

      Sil
  3. Vallahi çok hoş anlatıyorsunuz bayılıyorum size, alıcam deniycem en kısa zamanda
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım canım bence denemelisin kesinlikle:) sevgiler:)

      Sil