19 Nisan 2013 Cuma

Nasılevdekaldım.com ve Biricit Evlilik Aktivitesi Yapıyor!



Nasılevdekaldım.com diye bir site açmam gerekirdi aslında. Nasıl evde kaldığımı, arkadaşlarımın ve çevremdeki insanlarında nasıl evde kaldıklarını hayat tecrübelerimizle sabitlenmiş bir şekilde ve hiç kimsenin aynı şeyleri yaşamaması adına yazardım.
Çünkü benim önüme 100 tane erkek koysanız; ben içlerinde ne kadar arızalı, ne kadar kendini bilmez, ne kadar akli dengesi yerinde olmayan dengesiz varsa, onları seçerdim. Özellikle bulurum yani..
Ben erkekten anlamıyorum çünkü, tamamen hata bende. Ama kusura bakmayında ben ruh ve sinir hastalarını tedavi eden birisi de değilim. 

Etrafıma da bakıyorum, herkesin hayatı, bekar arkadaşlarım veya boşanmış arkadaşlarımda aynı şeyleri yaşamışlar.
Nerde odunlukta level atlamış, nerde ruhu karışmış, nerde yüreği hastalıklı insanlar bizleri buluyor.. 
Belki bu bazı erkekler içinde geçerlidir, onlarda nerde dengesiz nerde ruhu satılmış kadın varsa onları bulmuş olabilirler, bekar veya eşlerinden boşanmış nice erkekler var, onlar da evlenecek kadın bulamıyorlar!

Biz bekar kadınlar da evlenecek erkek bulamıyoruz, pardon evlenecek ADAM bulamıyoruz!
Hata kimde peki? Bir ilişkide hep aman kalbi kırılmasın, üzülmesin diye alttan almak mı,karşınızdakinin her dediğini yapmak mı suç? Karşınızdaki kişiye değer verip hatta aşırı değer verip, ondan hakettiğiniz değeri görememek mi suç? Sevipte sevilmemek mi suç? Yahu sevmiyordun da neden devam ediyordun o zaman ilişkine de diye sorarlar insana?! Herkesin karşına yalancı insanlar, sahtekarlar çıkmış bir tane de normali bulmayacak mı bizi? Karşınızdakini mutlu etmeye çalışmak suç sanırım..

Bakıyorum kendime ve çevremdeki bekarlara; herkes kadınlardan da erkeklerden de yakınıyorlar, bekar kadınlar bekar erkeklerden, bekar erkekler bekar kadınlardan, evliler evliliklerinden yahuu kimse mutlu değil mi hayatından?Bekarlar evlenmeye can atıyorlar, evliler ise aman evlenmeyin bekarlığın kıymetini bilin diyorlar..
Facebooktan gördüğümüz ise; evlilik çok süper,ultra iyi birşey!:)
Bu gidişle tüm bekarlar tv deki evlenme programlarına çıkacaklar,çünkü orada gerçekten de evleniyorlar. Bahsettiğim insanlarda ve bende tabiiki evlenmeyi düşünüyoruz ama evlenecek kapasitede,kişilikli, aklı başında, karşısındakine değer veren, kalbimizle ilgilenen, ruhu inceliklerle dolu, onurlu insanlar karşımıza çıkmıyor.

Sizde yukarıda yazdıklarıma katılıyorsanız, bekarsanız, evlenmeyi düşünüyorsanız napalım bir etkinlik mi yapalım, niyeti ciddi insanları buluşturalım?:)) Cevabınız evetse; bu yazımın altına yorumunuzu yazın, napalım bekar insanlar topluluğu olarak bilen varsa beri gelsin, yorumlarınızda yaşadığınız deneyimlerinizden de bahsedip bizim 'EŞ' bulmamıza yardımcı olabilirsiniz.. Nasıl KOCA bulacağız biz?

Biricit derki; bekarlık sultanlık değildir, ben evli bir sultan olmak istiyorum artık :)
resim alıntıdır.

26 yorum:

  1. Nasip işi benimde hiç kafamda evlilik yoktu ama doğru adamı bulmak inanki çok çok zor hayatı akışına bırak o gelir seni bulur beni benim adam buldu :-) birde büyük konuş başına geliyor asla evlenmem de yürekten de ama :-) bak nasıl gelip seni bulur ...büyük konuşmamayı öğrendim ben.darısı sana :-) evlilik iyi hoş ama çok da zor birşey yinede güzel yanları çok var...baştan adam olan kendini belli ediyor...ve şuna inanıyorum değer verip hatta tepene çıkaracak kadar değer verip sevmek hiç işe yaramaz....hep ağırdan alan sen olacaksın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı olsun canım:)
      ne buyuk konussam basıma geldı zaten saol kısmet kader.

      Sil
  2. Hehehe allah iyiliğini versin emiii izdivaçmı yapacaz kız sende :))Boşver bulma canım sen bekle bence vakti saatinde o seni seçer bulur herşeyin bir zamanı var ne sabırsızsın aa..

    YanıtlaSil
  3. yavrum o etkinliğe birkaç kız getirebilirim. Ve bizzat katılıp en şekerini seçip erkek kardeşimi evlendirebilirim ne dersin :)
    Hakıkaten bi sosyal sorumluluk projesi valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh olabılır tatlım:))
      evet sosyal sorumluluk sorumlusu oldum butun bekarları evlendırıcem

      Sil
  4. Şu normaline denk gelmemek konusunda sonuna kadar sana katılıyorum.Dengesiz adamlar hakkında kitap yazacak kıvama geldim diyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beraber ortaklasa kıtap yazsak napsak:)) bende o kıvamdayım ve normalıne denk gelemedım vallada bıllada:)

      Sil
  5. yazdıklarını okurken düşündüm de evli erkekler, seçilmiş ince ruhlu, aklı başında, onurlu erkekler mi diye? Vardır tabi de, hepsi mi öyle? Bence değil. ya da evli olanların kaçıyla sen evlenirdin? ben pek azıyla. belki evli kadınlar mükemmel olanı buldukları için değil, bulduklarının dengesizliğine tahammül edebildikleri için evlenmiş olabilirler.
    ama şu etkinliği yapalım. ben varım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsı oylede deıldır tabıı belkıde kaderlerıne razı olup evlenıolardır ne bıleyım hıc evlenmedığım ıcın bılemıorum :))
      etkınlığıde yapalım en ıyısı yoksa koca bulamayacağız:)

      Sil
  6. Birde amaaan boşver bekarlık daha güzel , gez toz diyorlar ya suratlarına vurmak istiyorum=)) Madem bu kadar kötü evlenmeseydin demi ama?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belkıde onların evlılıklerı kotu gıdıodur ondan oyle dıolardır:)

      Sil
  7. doğru insanı bulduktan sonra evlilik gerçekten çok güzel birşey(tecrübeyle sabit) umarın en kısa sürede doğru insan adam gibi adam biri çıkar karşına canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınsallah canım bı turlu cıkamadı karsıma:) doğru ınsanı bulamıyorum ben sanırım,nerde yanlıs ınsan onu buluyorum

      Sil
  8. ah biricitim dediğin gibi kimse 4*4 lük değil ki kime sorsan halinen memnun değil aslında.. ama şu var kimseye hakettiğinden fazla değer vermeyeceksin ve vazgeçilmez muameleside yapmayacaksın çünkü kimse vazgeçilmez değildir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen oyle kımse vazgecılmez değıldır,fazla değer verıp sımartanlarda hata katılıyorum canım,aslında zaten bız o kadar değer verdıkkı adamlarda kendılerını bısey sandılar onlarda haklı nerden bılsın o değerı onu değerlı yapan bızdık,ya gercek sevgı olsa bence mutlulukta olur ama gercek sevgı bulmuo bızı

      Sil
  9. Merhabalar:) Yazıyı gülümseyerek okudum hep (belki de kendimden bir şeyler bulduğumdandır,bilemiyorum).
    Okurken de aklıma tek bir şey geldi: Aykut Oğut. Lütfen onun kitaplarını okuyun. Tabi bu, benim naçizane tavsiyem.
    Sevgiler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsıyenıze uyacağım,okuyacağım kesınlıkle:)
      beğenmenıze sevındım genelde yasanılan olaylar sanırım herkesın basına gelıo:) yalnız deılız demekkı:)

      Sil
  10. Var tabi adam gibi adam ama nerede onu bilmiyorum :)
    Valla harika bir proje bu Biricitim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerede olduklarını bıleydın ıyıydı Aslıcım:))
      nasıl yapsak bu projeyı:))

      Sil
    2. Bilsem direk kolundan tutup götürücem :)
      Proje konu olarak süper pratiğe dökmek senden olsun :) biraz düşünmek lazım Biricitim :)

      Sil
    3. :)))
      bıraz dusunelım bakalım Aslıcım:)

      Sil
  11. Etrafımdaki evli herkes evliliğe sövüyor, daha erken boş ver napıcan diyor :))) Ben de onlar için içimden, bu salak karıdan başkası yoktu da bunu buldun di mi! diyorum, anlaşıp gidiyoruz..
    Nasıl yapıcaz da evlenicez kısmını yapamayacağımız için evde kaldık zaten :s Çünkü, gördüklerim arasında genç güzel, ezelden beri aşık gerçek evlileri hariç tutarsak, evlenmeye ikna edilmiş insanları ele alırsak, hepsi "ayyyy canım çiçeğim böceğim, sensiz ölürüm" modunda kafalanmış kişiler.. Facebook düğün fotoğraflarını herkese açanları inceliyorum, çirkin çirkin teyzeler almış kız gibi çocuğu, kara gözlüm her şeyim bitanem yazıyor :s E yazarsın tabii, ben mi yazıcam!
    Demek ki neymiş böyle bir siteye ihtiyacımız varmış :) Hemen şuracıkta destan yazabilirim, imla kurallarını falan yedim yuttum resmen :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhhaahaaaaa:))))))))
      kız bende cok salağım ama bulamadım ya salak deıldır o cok akıllıdır ondan hemen evlenmıs,adamı kafalamıs demekkı nasıl yapmıssa:)))))))
      evet guzel gıden evlılıklerde var doğruya doğru aman facebook yıne sınırımı bozuo benım kapasammı napsam ya:)

      Sil
  12. Ben bu yazıyı nasıllll kaçırmışımmmm. Hem yazına hem de yorumlara bayıldım:)) Pek çok yorumu okurken kahkahalarla güldüm. Bu ekip toplansın çok keyifli bir sohbet olacak eminim. Bir de erkek okurlar yorum yapsaydı iyi olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benı genelde kadınlar okuyolar erkekler okuyolardır belkıde gızlıden gızlıye okuyolar belkıde:)) bakalım oyle bı etkınlık olsa gelırler mı acaba:)

      Sil