5 Şubat 2015 Perşembe

Vanilya Club Şubat 2015 Güzellik Kutusu :)


Vanilya Club her ay güzellik, cilt bakımı ve makyaj ürünlerinin evinize gelmesini sağlayan bir güzellik servisi. Şubat ayı Vanilya Club kutusu da yeni ulaştı bana, içinden çıkan kalpler şubat ayına yakışan bir kutu olmasını sağlamış, malum sevgililer gününe çok az kaldı:)  Bu ayki kutudan çıkan markalar; Alessandro, Nuxe, Blinc,Sebastian Potion 9, Wella, Aura by Swarovski.




Nuxe Gül Yaprağı Hassas Yüz Maskesi'ni ve Nuxe Bal Özlü Yüz Makyaj Temizleyici jeli ilk kez deneyeceğim, çok merak ettim.Blinc Eyeliner da ilk kez deneyeceğim ürünlerden. Alessandro Hand Spa el peelingini daha önce beğenerek kullanmıştım bu sefer vanilyalısını deneyeceğim, peelingim bitmek üzereydi tam vaktinde geldi bu ürün :)  Wella'nın erkekler için hassas baş derisi şampuanı da bekleyen erkek ürünleri arasında yerini aldı:) Sebastian Potion 9 saç şekillendirici bakım kremi ise özel bir günde kullanılacak :) Aura by Swarovski Love Collection parfümün kokusu ise ismi kadar aşka uygun :) Vanilya Club Şubat kutusundan çıkan yeni deneyeceğim ürünler için şimdiden heyecanlandım :)











Biricit, yeni kozmetik ürünlerini mıncıklamaya gitti :)


7 yorum:

  1. Konsept çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Son günlerde incelediğim vanilya clup kutuları hep çok güzel, üye mi olsam diye düşünmüyor değilim bu ara :) Güle güle kullan biricit =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence uye ol canım seveceksin :) tesekkurler

      Sil
    2. Ben uye oldum ama iptal ettirmek istedim. Edilmedi ve ucretimde iade edilmedi.Ayni zamanda kac kez mail attim geri donen olmadi telefona da bakan yok. arayacagiz deyip aramiyorlarda. Bekliyorum bakalim bu vurdumduymazlik ne kadar surecek. Uye olmadan iyi dusun derim

      Sil
  3. her üye olanamı gönderiyorlar nasıl bır uygulamaki bu incelemeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet üye olup paket alırsanız gonderirler,aylık 35TLye uye olabiliyorsunuz, 3 aylık, 6 aylık 12 aylık secenekleri de var.

      Sil