19 Şubat 2015 Perşembe

#14Subat14SevgiKadını Blogger Buluşması Sponsorları (kozmetik, makyaj, kitap, kişisel ürünler)


14 Şubatta 14 Sevgi Kadını Blog yazarını bir araya getirip, çok güzel bir organizasyonla, bizlere güzel bir 14 Şubat Sevgililer Günü etkinliği hazırlayan Pınarla Hayat ve Hüzün Sarısı Blogunun sahibelerinin düzenlediği blogger buluşmasını buradaki yazımda detaylıca anlatmıştım. Bu güzel buluşmanın gıda ve ev ürünleri ile ilgili olan sponsorlarını da buradaki yazımda yazmıstım. Birbirinden değerli markaların sponsorluğunda gerçekleşen blogger buluşmasında; kozmetik, makyaj, cilt bakımı, kitap ve kişisel ürünleri ile sponsor olan markalara bu yazımda yer verdim. 









Harmolance markası severek kullandığım markalardan birisi; ayak bakım kremleri gercekten cok iyi tavsiye ederim:) Kalsiyum kapsulleri de denememiz için getirilmiş.



Çok sevdiğim parfüm markalarından birisi olan; Bargello Parfüm 'best perfumes' isimli parfümlerini göndermişler. 


Beliz Kozmetik; Kiss markalı takma tırnak ve kirpikleri göndermiş.


Farmasi cok sevimli bir kutu içinde denememiz icin ürünler göndermiş, rujları cok ilgimi cekti:)



Çok sevdiğim Vanilyaclub bize güzellik kutusu göndermiş, içi kesfedilmeyi bekleyen değişik ürünler ile dolu:)




Rossmann bizlere özel ürünler göndermiş, içi makyaj ve kozmetik ürünleriyle dopdolu bir kutu :) İsmimize özel olması da çok hoştu.



Çok sevdiğim markalardan birisi olan Neva Kozmetik bize kocaman boyutlarda saç bakım ürünleri ve saç boyası da göndermiş, spreylerini kullanmaya basladım bile:)



Huncalife'da dopdolu bir kozmetik kutusu göndermiş, merakla kesfedeceğim, zaten severekte ürünlerini kullanmaktaydım:)



Uni Hediye Paketi'nin icinden hem bebek hem de kadın ürünleri cıktı, bebek ürünleri bebeği olan bir arkadasıma verildi, diğer ürünleri ise ben kesfedeceğim :)


Bir kitap mı gördüm nedir? :) kitap okumayı cok seven birisine bundan güzel bir armağan olamazdı üstelik kitapla aynı isimde bardakta var :) Koton Kitap harikasın!:))







Hc Hair Care saç bakım ürünlerinden Complexi göndermiş, saç ürünlerini severek uyguladığım bir marka, kesinlikle deneyin ürünlerini:)


Bu bir işaret mi bilemedim, Blackspade Silver'ın iki adet erkek slibi ceyizimde yerini aldı:)



Kuğu Organizasyonun güzel hatıralıkları:)



Otacı'nın Keratinli şampuanı ilk kez karsılastığım ürünlerinden.



Pronail'in 9 dkda keratinli manikür mucizesi de deneyeceklerim arasında, meraktayım:)



Burçak Tasarım'ın güzel hediyesini acmaya kıyamadım, ceyizime koydum:)



Tumusha Giyim bizlere özel etek dikmişler, giymek icin sabırsızlanıyorum, elinize sağlık:)


Çok sevdiğim markalardan biri olan Bebak gülsuyu ve güllü el kremleri ile yanımızdaydı, hepimiz birer gülüz:)


Optimum Kitap ve Timaş Yayınları bu güzel kitabıyla aramızdaydı. Okumaya basladım desem inanmazsınız belki ama kitap okumayı gercekten sevengiller familyasındayım :) 



Sevdiğim takı firmalarından birisi olan; Le Corail bizlere cok guzel dizaynları olan özel kolyelerini hediye ettiler. 

Hediyemucidi bizlere özel yastık kılıfı ve mini bir yastık hediye etti, ceyizimde yerini aldı bu güzel hediyeleride:)

Farmona markası ilk kez tanıstığım markalardan, ürünlerini merak ettim :)


Hüzün Sarısı ve Pınarla Hayat bu kadar güzel markayı bir araya getirmekle kalmamıs bizlere özel hediyelerde verdiler, benim hediyelerim bunlardı:)

Harangvölgyi bizlere cilt bakımı ceki göndermiş, umuyorum bu sefer gidebilirim, cok istiyorum bu deneyimi yasamayı :)


Palmer's ürünleri (Enpa Kozmetik) cok merak ettiğim bir markaydı, simdiden basladım ürünlerini denemeye:)




İsmimize özel bir paket ile bizlere sunulan, Fingerscrossed markalı cok şık bu canta da ceyizimde yerini aldı :)


Bir Polonya markası olan Ziaja markası ile ilk kez tanısacağım meraktayım:) 3lü bu seti deneyeceğim. 

Abfen Pharma bizlere burun temizliği, hijyeni icin bir ürün göndermiş. Temizlik cok önemli:)


Severek kullandığım Alessandro markası; oje, törpü ve deneme ürünleri ile aramızdaydı :)


Bütün sponsor firmalara tek tek çok teşekkür ediyorum, hepsini denemek için sabırsızlanıyorum. Hüzün Sarısı ve Pınarla Hayat'a çok büyük emeklerle böylesi güzel bir blogger bulusması düzenledikleri için çok teşekkür ederim :)





10 yorum:

  1. Merhaba etkinlik çok dolu dolu geçmiş ürünlerin hepsi birbirinden güzel güzel günlerde kullanın:) Blogu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım benimde makyaj ve güzellik blogumu ziyaret ederseniz çok sevinirim :) http://www.ummuhancelikel.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim Ümmühan, cok guzel bir etkinlikti cok guzel markalar yer aldılar. tabii ki geliyorum blogunuza sevgiler:)

      Sil
  2. ne güzel kıskandım...

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel anlatmışsın. Hepsini güzel günlerde kullan inşallah.
    Ürün deneyimlerini bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım tabii ki deneyimlerim sonrasında yazacağım:)

      Sil
  4. okurken ve bakarken gozlerım yoruldu hepsı harıka askla kullan canım...

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim canım :) bir de eve tasırken nasıl yoruldum tahmin bile edemezsin :)

      Sil
  5. Çok güzel bir buluşma olmuş.. Hediyelerinizi de güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil