4 Şubat 2015 Çarşamba

Sinoz Kuru Yağ Deneyimim


Bildiğiniz gibi bir kuru yağ modasıdır gidiyor, çeşitli markalar kuru yağlarını cıkardı ve tüketicilerde oldukca ilgi gösteriyorlar. Ben ilk kez bir kuru yağ denedim, Sinoz Kuru Yağ, Esasbakım tarafından denemem için gönderilmişti. 3 amaçlı kullanılabilen bu yağı; ben saç ve vucudum için uyguladım. Yüz içinde uygulanabilir bir kuru yağ. 





İçeriğinde 9 çeşit yağ ve E vitamini içeren bu kuru yağı, duş sonrası saç uçlarıma ve banyo sonrası kuru cildime uyguladım. Cildimdeki nemlendirmesini ve saç uçlarımı yumuşatıp, taranmayı kolay hale getirmesini, saçlarımı parlaklaştırmasını beğendim. Onun dışında bitkisel bir kokuya sahip fakat kullanım rahatlığı sağlayan şişesinden sıkılıp, elinizle biraz dağıtınca yağ kokularını birkaç dakika sonra hissetmiyorsunuz. 



İçeriğini inceleyecek olursak; Argan yağı, E vitamini, üzüm çekirdeği yağı,macadamia yağı, kayısı çekirdeği yağı, avakado yağı, jojoba yağı,nar çiçeği yağı, portakal yağı ve çay ağacı yağı bulunuyor. Bu yağlardan daha önce kullandıklarım olmuştu, hepsinin birbirinden faydaları var, hem yüze, hem vucuda hem de saçlara. Önerebileceğim bir kuru yağ; denemediyseniz Sinoz Kuru Yağ'ı uygulayabilirsiniz. Esasbakım'a bu güzel ürünleriyle beni tanıstırdıkları için tesekkur ederim :) 
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder