19 Şubat 2015 Perşembe

‪#‎14subat14sevgikadini‬ Blogger Bulusması Sponsorları (gıda-ev ürünleri)


14 Şubatta 14 Sevgi Kadını Blog yazarını bir araya getiren Pınarla Hayat ve Hüzün Sarısı'nın düzenlediği güzel etkinliği burada ki yazımda detaylıca anlatmıştım , gıda, kozmetik, ev ürünleri alanlarında birbirinden değerli markaların sponsorluğunda gerçekleşmişti.Bu yazımda gıda ve ev ürünlerine yer verip daha sonraki yazımda da kozmetik, güzellik ve kişisel ürünleri bizlere hediye eden sponsorlara yer vermek istedim. 










Elazığlı Çiğ Köfteci ile ilk kez tanıstım gercekten harika bir lezzetmiş :) Özellikle sosu acı severlerin ilgisi olacak, biz acıyı severiz ama yalnızca çiğ köftede :)


Tuğba Kuruyemiş bizlere çok güzel hediyeler hazırlamışlar. Lokumları annem tarafından hemen tüketildi :)


Cafe Breno'nun ürünlerini ilk kez denedik çok lezzetli bir kahve, fındıklısını annem cok beğendi:) Ben sade,3übir arada, 2si bir aradadakileri deniyorum:))

Carte D'or'un Rulo Pasta karısımını yakında deneyeceğim, kazandibi daha oncede severek denediğim bir ürünleriydi:)


Sevdiğimiz lezzetlerden Lipton'unda bu güzel çaylarını keyifle iceceğiz:)


Fruitflowers bizlere çok güzel kırmızı bir paketin icinde lezzetlerinden göndermiş, hepsi afiyetle yenildi:)




Bloggerların en güzel dostu Pakmaya bizleri yine lezzetleri ile bir araya getirdi :) Büyüksün Pakmaya :)



Annemin en sevdiği Knorr'un en güzel ürünlerinden birisi, tavuk yaparken kesinlikle tercih edin cok guzel bir ürün :)


Duru Bulgur'un ürünlerini ilk kez deneyeceğim, bakalım lezzetleri nasıl:)



Çok lezzetli kurabiyeleri ile Tatlı Hayaller Dükkanı ve Madams Hands ile de yeni tanıstım :)


Ahmad Tea'yı ilk kez deneyeceğim meraktayım :)


Möller's balık yağı bebeği olan bir arkadasıma hediye olarak gitti bile:)


Sıvı tuz hiç denememiştim, Dr. Salt ın bu ürünü de denenecek:)


Nar Gourmet bizlere adaçayı gondermiş kışın soğuğunda bol bol içeriz:)


Anavarza Bal cok faydalı ballarından göndermişler.


Ev ürünlerindeki sponsorlara gecersek;




Kliksa bizlere çok güzel bir çay takımı göndermiş, Meslevi serisi ismi.



Rinso büyülü bahce camasırlarımızın en büyük yardımcısı olacak:)


Domestossuz bir temizlik düşünemiyorum:)

Parex bizlere içinde çok güzel ürünlerinden olusan hediyelerini gondermiş.


SaltySardine çamaşır deterjanı ve Fixos gondermiş, daha once ikisini de denemiş birisi olarak çok beğendiğim bir marka denemediyseniz kesinlikle deneyin :)


Bütün sponsorlara tek tek tesekkur ederim, bir sonraki yazımda kozmetik ve kişisel ürünler gönderen sponsorları yazacağım, herkese sevgiler, Hüzün Sarısı ve Pınarla Hayat'a da özel sevgilerimi gönderiyorum, emeklerinize uğraşınıza sağlık :)

Birbirinden Harika Ürünleriyle Sponsor Olan Markalar:




2 yorum: