10 Şubat 2015 Salı

Koton Oje Bordo-Kırmızı 459 No


Koton mağazasından aldığım bu oje; kırmızının bordoya yakın olan çok tatlı bir tonu. Kırmızı ve tonlarını tırnaklarda çok seven birisi olarak bu ojeye bayıldım :) Tırnaklarımdaki duruşu bu şekilde;






Biliyorsunuzdur artık Koton mağazalarında da ojelerde satılıyor, ben ilk kez denedim ama hem renk, hem kalıcılık hem de sürme rahatlığı açısından çok beğendim, yine alacağım ojelerden, fiyatı 3TL civarında. 459 no bordo kırmızı tonlarında uyguladığım bu ojenin başka tonlarını da deneyeceğim.  Denemediyseniz öneririm :)





Biricit Koton ojesini cok beğendi :)

4 yorum:

  1. koton ojeleri ben de çok seviyorum..

    YanıtlaSil
  2. Ben de hep kötü olduklarını düşünüp, kaç kere kasanın orada görüp burun kıvırmıştım :) En kısa zamanda bir tane alıp deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede deneyin baska renklerinide alacağım gittiğimde:) tavsiye ederim

      Sil