6 Mart 2022 Pazar

Biten Bakım Ürünlerim

 

Herkese mutlu hafta sonları dilerim. Biten ürünlerimin epey fazla olduğunu yazmıştım. Sıra ile yazmaya çalışıyorum vakit buldukça. Bu yazımda bitenlerde yer alan markalar; Avon, Bioblas, Pure Line, L'oreal, Splat ve Restorex. 


Avon'un ürünlerini severek kullanan birisi olarak, en çok duş jelleri ve sıvı sabunlarını kullanıyorum. Parfümleri de favorilerimden tabii ki. Avon Care cilt korumalı sıvı el sabunu, diğer sabunlar gibi cildi kurutmadan el temizliği sağlıyor, bu açıdan beğendim. Denemediyseniz deneyin kesinlikle. Bioblas'ın şampuanları her zaman favorilerim arasında. Bioblas Procyanidin + Biotin Anti-Stress Şampuanı stresten dökülen saçlar için geliştirilmiş formülü ile üretilmiş. İçeriğinde paraben içermemesi en sevdiğim özelliğiydi. Saçlarımı güçlendirmesini ve dökülmesini azaltmasını beğendim. Kokusu da gayet güzeldi.


Pure Line Yasemin Kokulu Sıvı Sabunun kokusu çok hoşuma gitti, temizleme etkisi de çok iyi. Doğal özler içermesi ve bitkisel olması çok güzel özelliklerinden.



L'oreal Paris Elseve 6 Mucizevi Yağ Şampuan da kullanırken hoşuma giden özellikleri vardı. Saçları besleyici etkili 6 değerli çiçek özü yağını formülünde barındıran bu şampuan, hem normal hem de kurumaya yatkın saçlara uygun. Kokusu çok güzel sanki saç kremi ile de saçınızı yıkıyormuşsunuz hissi veriyor, yumuşatıcı etkisini beğendim. Splat Total Care severek kullandığım bir diş ve ağız bakım suyuydu. Dişlerimi fırçaladıktan sonra, ağız çalkalama suyu olarak kullanıyordum. Restorex Speed&Strong Saç Bakım Maskesi de severek kullandığım bir saç bakım maskesiydi. Saçlarımı yumuşatma etkisini, saçlarıma canlılık vermesini ve onarıcı etkisini beğendim. Saçımı şampuanladıktan sonra durulayıp üzerine bu ürünü uyguluyordum. İçinde sarmaşık özü ve E vitamini bulunuyor. Tavsiye edeceğim bir saç bakım maskesi. Başka bir bitenler yazımda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder