19 Ekim 2013 Cumartesi

QR Cosmetics'ten Hediyelerimizi Kazanan Şanslımız :)


QR Cosmetics ile 11 Ekim'de başladığımız bayram çekilişimiz sona erdi:) Harika hediyelerimizi kazanan şanslıyı belirledim. Bütün paylasımlarınız, yorumlarınız tek tek kontrol edildi. Hatalı paylasım yapanlara,linklerinde sorun olanlara ulaşmaya çalıştım, düzeltenler oldu, geri dönüş yapmayanlar içinse birşey yapamayacağım:)  57 tane yorum yapılmış, hatalı yorumlar, mükerrer yorumlar çıkarıldığında; 48 kişi çekilişimize katılmış.



Ve Q&R Argan Şampuanı (26 TL değerinde) ,Q&R Mavi Anemon Kremi (35 TL değerinde),Q&R Tüy Azaltıcı ve İnceltici Kremi (22 TL değerinde) Kazanan Şanslı İzleyicim:



Yaban Mersini :)

Kazananı tebrik ediyorum, iyi günlerde kullanmasını diliyorum:) 3 Gün içerisinde gönderdiğim maile; ad-soyad, telefon numarası,adres bilgileri ile dönüşünü bekliyorum. 3 gün içinde dönüş olmazsa,yedek talihli belirleyebilirim. Katılan takipçilerime ve QR Cosmetics'e çok teşekkür ederim:)

12 yorum:

  1. yaban mersini benim ikizim olan yaban mersini galiba:D İlkeciğime sabah söylerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa öyle mi:) cadının kozmetik kazanı olarak geçiyor yaban mersini ismiyle yorum bırakmış, mail gonderdim mailime cevap isterim kendisinden sevgiler:))

      Sil
    2. uyuyor şimdi muhtemelen yarın mail atar :) ta kendisi bende cadinin ikizi :)

      Sil
    3. bilmiyordum canım yeni duydum kardes olduğunuzu:) tebrik ederim kardesini, iyi geceler:)

      Sil
  2. Bir kere de bir çekiliş kazansam :))) Kazanan arkadaşı tebrik ederim güle güle kullansın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir daha ki sefere artık canım:) bende tebrik ederim kazananı:)

      Sil
  3. Aaa, teşekkürler biricit! =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulegule kullan canım, mailin ulastı, firmaya bildirdim:) sevgiler

      Sil
  4. Kazananı tebrik ediyorum darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  5. Canım hediyeler bugun geldi, teşekkür ediyorum ama firma ile bağlantı kurman mümküün mü? en istediğim sey argan sampuanını denemekti mallesef diğer 2 ürünü yollamıslar....! =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım mail gonderiyorum sana, firmaya bildirdim su anda.

      Sil