10 Ekim 2013 Perşembe

Oriflame Discover Santorini Banyo Duş Jeli


Neredeyse bitmesine yaklaşan bu banyo jeli Oriflame'ın Discover Santorini Blue Paradise Banyo Duş Jeli. Kullanım sırasında fresh ve ferahlatıcı bir etkisi var. Kokusu gayet güzel bir banyo ürünü. Mavi renkte bir duş jeli.İçeriğinde sanırım incir var çünkü üzerinde incir resmi bulunuyor:) Parfümlü kokusunu içindeki aqua ve parfüm esansından almış olabileceğini düşünüyorum. Ferahlatıcı, tazeleyici duş jellerini sevenler için önerebileceğim bir banyo jeli. Ek olarak vücut kremi var mı bilmiyorum ama set halinde yapılsa hem duş jeli hem de duş sonrası nemlendirme için kremi de kullanılabilir ve vücutta kokuyu daha yoğun tutabilir kanaatindeyim.

Biricit derki; banyo jellerini kullanmakta cilt bakımı ve temizliğinde çok önemli..

Biricit'i sosyal ağlardan takip etmek isterseniz;

2 yorum:

  1. vücut kremi yok canım bunun, yanlmıyorsam sıvı el sabunu var, aama ben ferah deil de tatlı kokuları daha çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keske vücut kremi de olsaymıs bence güzel ikili olurdu kokusuda daha kalıcı olurdu:) benim o anki ruh halime göre değişsede çiçeksi meyvemsi kokular daha cok hosuma gider:)

      Sil