12 Ekim 2013 Cumartesi

Yves Rocher Alışverişim


Yves Rocher Mağazasının önünden geçtiğimde ürünlerinde %20-%30 indirimi görünce dayanamadım ve iki tane merak ettiğim ürünlerinden aldım. Carousel'de ki Satış görevlisi benimle çok ilgilendi, yüz maskelerini merak ediyordum en çok. Detaylı bilgi verdi bana:) Nem Maskesi ve Duş Jellerinden birini gözüme kestirdim ve aldım:) 





Yves Rocher'den ilk alışverişim devamı da gelir umarım:)) Bana Yves Rocher kartlarından da verdiler, 2 ay içerisinde yaptığım alışverişimde göz makyajı temizleme sularından hediye edeceklermiş, aynı zaman da da doğum gününüzde alışveriş yaptığınız da aldığınız ürünün aynısını hediye ediyorlarmış, çok güzel bir uygulama keşke bütün firmalar böyle ince şeyleri düşünüp yapabilseler:))

Biricit; duş jelini ve nem maskesini çok merak ediyor en kısa zamanda blogunda da deneyimlerini yazacak:)

QR Cosmetics ile yaptığımız hediye çekilişimize katılmadıysanız buradan alayım sizi :)

12 yorum:

  1. Bende yves e gidip maske almayı planlıyorummm. güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan, Bodrum da yok maalesef

    YanıtlaSil
  3. Nem maskesini çok merak ediyorum bir an önce dene yorumla canım :-* güle güle kullan (-:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok merak ediyorum hemen baslayacağım kullanmaya :)) tesekkurler canım:)

      Sil
  4. iyi günlerde kullan biricit ,
    Bende yüz yıkama jelini ve toniğini kullanmıştım doğal ürüner olduğu söyleniyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet doğal urunlermıs canım sitelerinden detaylıca bakacağım:) tesekkur ederim hobistanya:)

      Sil
  5. Canim ben nem maskesini kullandim. Benim cildim yagli oldugu icin pek yararini gormedim. Anneme hediye ettim. Onun cildi kuru ve cok memnun kalmis. Umarim sen de begenirsin, gule gule kullaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam benlik bir ürün olduğunu düşünüyorum cildim kuru benim:) tesekkur ederim :) sevgiler

      Sil
  6. Yves Rocher'ın özellikle vanilyalı ürünlerine bayılıyorum. EDP'lerinde de çok hoş ve kalıcı kokular var. Aklında bulunsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parfümleri de harika görünüyordu canım bir daha gittiğimde onlara da bakacağım :)

      Sil