13 Ekim 2013 Pazar

BioNem Erik Çiçeği El-Yüz-Vücut Kremi


BioNem Erik Çiçeği El-Yüz-Vücut Kremini yüzüme ve ellerime uyguladım. 18mllik; Minnacık, sevimli kutusunu bir hafta içerisinde bitirdim:) Nemlendirme etkisini hem yüzümde hemde ellerimde oldukça iyi bulduğum BioNem Erik Çiçeği El-Yüz-Vücut Kremi elimde ve yüzümde hemen emilim sağladı. Kokusu ferahlatıcı ve meyvemsi bir aromaya sahip. 






Makyaj yapmadan önce ve makyajımı çıkardıktan sonra yüzümde uyguladım.Çünkü makyaj yapmadan önce cildimin kuru olması hiç hoşuma gitmiyor makyaj bazımdan önce krem uygulamam gerekiyor. Cildim çok kuru, soğuk havanın etkisiyle iyice kurudum kaldım:) BioNem Erik Çiçeği El-Yüz-Vücut Kremini yüzüme uyguladığımda yapışkanlık hissi bırakmadı, sabah- akşam uygulanabilir özellikte bir krem ki ben bütün gün krem sürmeye çalışan birisiyim. En büyük özelliği paraben içermemesi. Parabensiz ürünleri tercih ediyorsanız kesinlikle kullanmanız, denemeniz gereken kremlerden. İlknurun Dünyası'nın Etkinliğinde hediye edilen bu ürün için BioNem'e çok teşekkür ederim :)

Biricit cildimizi soğuk havalarda daha çok nemlendirmeliyiz diyor:)

12 yorum:

  1. Hemen kullanima aciyorum efendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim canım hemen basla :) cok memnun kaldım ben:)

      Sil
  2. İyi günlerde kullan canım, kokusunu merak ettim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım :) meyveli ve fresh bir kokusu var :)

      Sil
  3. ah canim benim bende kuru ciltliyim.ambalaj bile cok tatli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kutusu minnacıktı canım bugun bitirdim tamamen :) kuru ciltler icin ideal bir krem

      Sil
  4. Ben de vücut kremini kullanıyorum.bacaklarım çok kuru.Çok iyi geldi.ben de ürünlerini çok begendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğer elmalı olanı da kullanmaya basladık annemle aynen benimde kollarıma cok iyi geldi canım:)

      Sil
  5. ilk kez gördüm bu kremi. hangi marketlerde ya da nerde satılıyor bilgin var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sitelerinden ulasabilirsin sanırım oradan satılıyor
      http://www.bionem.com.tr/

      Sil
  6. cosmo city de görmüştüm ben bu markayı el kremide vardı onu da kullandın mı?bende alayım ozamn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet el kremini de kullanıyorum yakında onun da yazısı gelecek :) tavsiye ederim orkideli el kremi

      Sil