16 Kasım 2013 Cumartesi

Evlilikte Seni Düşünmüyordu Zaten


Nedir bu erkeklerde ki evlilikten korkma durumu?Evlenince öleceklerini falan mı düşünüyorlar, cellatları idam falan mı edecek bu evlilikten korkan erkekleri? Her evlilikten bahseden kadını, evlenme meraklısı mı sanıyorlar acaba? Ya da benim alnımda bu evlenmeyi düşünüyor mu yazıyor? Her kadın tabii ki evlenmeyi düşünür, ilişkisi sonu mutlu sonla bitsin ister, evlenmeyi ister istemez düşünür. Kim sonu olmayan bir ilişkiye devam eder ki? Ama bunun garantisi olmadığını herkes bilir. İllaki evleneceksiniz diye de bir şey yoktur. Evlenmeyi düşünmeyen erkeklere evlilikle ilgili şaka bile yapamayacaksın sanırım çok ciddiye alınıyoruz. Evliliğin E'sinden bahsedince; evlenmeyi düşünmeyen erkeklerde; hemen bir tripler, bir havalanmalar, bir bu kız ciddi düşünüyor benimle davranışları.. Bu ilişkiden soğumanıza neden oluyor. Karşınızdakini sizden soğutuyor. 

Evliliği düşünmüyorsan düşünme zaten evlilikte seni düşünmüyor! Evlilikle ilgili düşüncelerimizi söyledik diye, şaka yaptık diye sanki seninle evlenmeyi düşünüyormuş gibi davranmana gerek yok ki! Acaba sen gercekten evlenilecek bir erkek misin, baba olabilecek misin ya da seni tamamen sevebilecek miyim ben karar verdim mi senin kocam olmana da böyle bir bulunmaz hint kumaşı havaları, bir kendini beğenmişlik, bir odunluk, bir kütüklük.. Agresif hareketler, sertçe tutumlar.. Hayır neden korkuyosun yani, zamanında yediğin darbelerin sonucunu başkaları mı çekmek zorunda..

Biricit; evlenmezsen evlenme yar evlenmezsen evlenme zaten merhem olmazsın sen benim güzel çeyizime..diyerek kahve içmeye gitti..:)

22 yorum:

  1. Ben erkek arkadasimin neden korktugunu biliyorm mesela...sorumluluktan korkuyo bi ev gecindirme korkusu var acaba yapabilicekmym diye cunku ben acikca ev gecindirmenin erkegin isi oldugunu soyluyorm oda korkmakta hakli napsin cocuk:) Ama yinede cok el ustunde yetistirildikleri icn hayattan korkuyolar bence;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın canım evlilik tabiiki karsılıklı sorumluluk gerektiriyor erkeğe de kadına da birseyler yukluyor bu bakımdan. erkeklere daha fazla yük düşüyor tabii haklısın ama kendine güvenle de ilgisi var özgürlük korkusuyla da ilgili bir durum sanırım :)

      Sil
  2. afiyet olsun hem sana hem erkeklere:))

    YanıtlaSil
  3. :))) en iyisi bence kim icat etmişse bu evliliği zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir bulsam icat edeni hem iyi hem de kötü buluyorum aslında da arada kaldım ben :))

      Sil
  4. yılların geyiği evlenmekten korkuyorum ben özgürlüğümü kaybetmekten korkuyorum sanki adam evlenmese çılgın bir hayat yaşayacak dünyayı dolaşacak halbuki hala arkasını annesi topluyordur en büyük çılgınlığı pazar günü istanbul trafiğine çıkmaktır. evlilikten korkması gereken erkekler değil kadınlardır. üstüne bir ton iş yığılacak aynı zamanda senden mükemmel kadın olmanı isteyeceklerdir bir de çocuğun varsa mükemmel anne. sürekli oraya buraya çekiştirilecek nefes almak bile zor gelecektir. ama toplumumuzda pohpohlanan erkek kendini hint kumaşı zannetmeye devam edip özgürlükten dem vurmaya devam edecektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en buyuk cılgınlıkları beyoğlunda gezmektir bence de dediklerine harfiyen katılıyorum. cok doğru demişsin asıl kadınlar olarak biz korkuyoruz ama belli etmiyoruz. anne olmak ya da evlenip bir aile olarak yasamak, tabiri caizse evin yükünü üstlenen kadın, camasırdan bulasığa, temizliğe,yemeğe, bir de calısıyorsa ustune bir de bebeği varsa yaranmak icin neler yapması gerekiyor o özgürlüğün tadını bilmiyor muydu acaba?

      Sil
    2. canım ne yazık ki kadınlar bilmiyorlar özgürlüklerinin tadını çünkü toplum onları hiç özgür bırakmıyor ki belli saatte evde olmalı, düzgün oturmalı, herkesle yüz göz olmamalı mazallah adı çıkar yani türk toplumunda kadın özgürlüğü tatmadığı için bir esaretten diğerine gönüllü olarak gidiyor.

      Sil
    3. evlilik esaret gibi olmamalı zaten bencede biraz zor gorunuyor karsılıklı paylasılmalı hersey bence ben oyle dusunuyorum, iki tarafatada aynı haklar olmalı.

      Sil
  5. Ah bu erkek tavirlari.canim en hayirlisi neyse o olsun.

    YanıtlaSil
  6. Bir güzel ağzını burnunu kıracaksın bunların..!Gene agresifleştim..:S

    YanıtlaSil
  7. Amaan biricitcim gel beraber içelim kahvemizi tomruklar işte belli canını sıktığın şeye bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelirim tabii ki kahveye bende beklerim canım :)
      canımızı sıkıyorlar iste bazen:)

      Sil
  8. 7 yılı bitirmiş biri olarak evlilik hayatında ben erkek olsam 15 yaşında evlenirim :) kadınların kaçması lazım asıl ama ahh genlere işlemiş kodlar mıdır nedir bilemedim valla dengesizliği :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evlilik kadınlar acısından daha zor sanırım ama erkekler korkuyorlar :)

      Sil
  9. Valla bana sorarsanız; erkeklerin evlilikten kaçmasının tek sebebi yine siz bayanlarsınız. İçinde, evlenip çoluk çocuğa karışma, bir kadını sevip sahiplenme isteği olan erkek zaten evleniyor. Bir de evlenmeyen, daha doğrusu evlenmek istemeyen erkek tipleri var. İşte bu erkek tipleri kaynağını, gücünü siz bayanlardan alıyor. Kabul etsek de etmesek de; her erkeğin bir bayanla olma, onu sevme veya onun tarafından sevilme, onun elini tutma, ondan güzel şeyler dinleme ve kıymet görme gibi ihtiyaçları vardır. Bir erkek, bu tür ihtiyaçlarının karşılanması için ya evlenir ya da bekar haliyle, bir veya birden fazla bayandan bu ihtiyaçlarını karşılamaya çalışır. Bu tip erkekler, yanlarında bu ihtiyaçlarını karşılayacak bir bayan gördükleri müddetçe evlilikten uzak duracaklardır. Onlar için evliliğin bir kutsallığı yoktur zaten. E neden evlensinler o zaman? kaygısız başlarına neden dert (!) yüklensinler. Aha siz bayanlara sesleniyorum. Erkekleri bu hale getiren sizlersiniz. Evlenmek istemeyen erkekten ne beklersiniz? Siz ki evlilik makamını baş tacı yaparsınız. Bu makama önem vermeyen, istemeyen erkeğe bir tekme sallayıverin gitsin. Hele kalbinde bir sıcak bayan eli hissedemesin, bakalım kuzu gibi evlilik masasına dört nala koşuyor mu koşmuyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı dediklerinize katılmamakla beraber coğunda haklı olduğunuzu dusunuyorum:)
      tekmeyi sallamalıyız hele bu sozunuze cok katıldım cok doğru yuz verdiğimizden dolayı ve ne istediğini bilmeyen insanlarla beraber olduğumuz icin böyle oluyor.ama bu evlenecek erkekler neredeler ben de bunu anlamıyorum cidden neredeler?

      Sil
  10. Ekmek yemek için iki seçiminiz vardır. Ya gider fırından hazır alır, tadına tuzuna razı olur öyle yersiniz ya da elinizin altında bulunan hamuru, suyu, tuzu, mayayı kullanarak istediginiz tatta, istediğiniz şekilde kendi ekmeğinizi kendiniz hazırlayıp yersiniz. Fırından alınan ekmeğin maliyeti yüksek, meşakkati ise azdır. Kötü yanı ise, her zaman bulunamamasıdır. Bazen fırına gidersiniz, son ekmeği de başkası kapmıştır. O zaman size ikinci secenek kalır. Kendi ekmeğinizi kendiniz yapmak. Yahut da aç kalmak. Teşbih hatalı olmuş olabilir; ama demem o ki: Siz bayanlar genellikle hazırın peşindesiniz. En iyisini, en elitini bulma derdindesiniz. Bundan vazgeçin. İstediğinizi zirvelerde aramayın. Eteklere inin biraz. Eteklerde evlenmeyi isteyen birçok erkek var. Akıllı olursanız onu zirveye yine taşıyabilirsiniz zaten. Umarım anlatabilmişimdir. Klasik bir söz vardı ya hani: insan bir gülün peşinden koşarken, ayağının altında ezilen papatyaların farkında olmazmış. Bırakın gül görünümlü düldüllerin peşinde koşmayı. Bülbülünüzü başka yerde arayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok aslında o kadar zirvelerde değil gozumuz, bizi istemeyen insanların bizimle farklı seviyede olması değil sorun olan bizi istememeleri:) hatta dusununce sunu dusunuyor insan bu kişi bile istemiyorsa artık beni ben daha ne yapayım?:) bülbülü baska yerde arıyoruz demekki bizdeki sorun karakterli insanın cıkmaması.

      Sil