15 Kasım 2013 Cuma

Doa Kozmetik Sürprizimizi Kazanan Şanslımız:)


Doa Kozmetik ile 8 Kasım'da röportajımızı yayınlamıştım ve yazımın sonunda da sizleri bir sürprizimiz bekliyordu:) Bugün sürpriz hediyemizi kazananı belirledim :) Toplamda 33 yorum yapılmış, röportajımız hakkında yapılan yorumlar ve fazladan yapılan yorumları çıkardığımda 21 kişi sürpriz hediyemiz için yorum yazmışlar. Linkleri ve blogumu takip edip etmediklerini kontrol ettim teker teker, hediyemizi kazanmak için hatalı paylaşım yapanlara ve blogumu takip etmeyenlere maille ulaşmaya çalıştım, düzeltemeyenler için birşey yapamayacağım :) 







Doa Kozmetik Baobab Yağı'nı Kazanan Şanslımız :) Ülkü Üner oldu:)

Kazanan kişiye mail gönderdim, ad-soyad, adres ve telefon bilgilerini 3 gün içerisinde bana ulaştırmanı bekliyorum,yoksa yedek talihli belirleyebilirim :) Güle Güle kullanmanı dilerim :) Doa Kozmetik'e ve katılan herkese çok teşekkür ederim :)

2 yorum: