22 Kasım 2013 Cuma

saatiniyarat.com dan gelen biricitinsaati:AŞK


Saatiniyarat sitesinden buradaki yazımda bahsetmiştim. Harika bir şekilde paketlenmiş, kendi tasarımım olan saatimi görünce çok mutlu oldum. Çok hızlılar bir kaç gün içerisinde hazırladığım sipariş hemen ulaştı. Kendilerine bu güzel hediyeleri için çok teşekkür ediyorum, insanın kendi tasarladığı bir saati takması ise çok keyifliymiş :) Özel günlerde, yıl dönümlerinde, sevgililer gününde mesela değişik, sıradışı bir hediye vermeyi düşünenler için ideal bir site olduğunu
düşünüyorum. Sitelerinden detaylıca bakıp, hayatınızdaki özel insanlara özel bir hediye verebilirsiniz :)



Biricitinsaati=AŞK :)

Biricitin saati şu sıralarda : AŞK..:)

10 yorum:

  1. garfieldli çok şirin olmuş :-)) güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. aa ne hoşmuş bebek
    güzel günlerde kullan hiç biryere geç kalma :)
    saati bir türlü tutturamayıp hep geç kalan bana da lazım bir tane böyle tasarım bir saat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler tatlım:))
      sende tasarla kesinlikle al canım buradan :)

      Sil
  3. Güle güle kullanalım saatlerimizi benimki de geldi ;)

    YanıtlaSil
  4. Canim takmasi ne keyiflidir simdi.Güle güle tak:))çok harika gerçekten:)

    YanıtlaSil
  5. Burasi cok keyifli ve bir garfield seven olarak saate bayildim, iyi gunlerde kullan!

    Bende beklerim, sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim :) tabiiki geliyorum blogunuza sevgiler :)

      Sil