3 Kasım 2013 Pazar

Umut Dolu Bir Kitap


Umut Dolu Bir Kalp; Kim Vogel Sawyer'in bir kitabı. Eğlenceli, macera dolu bir kitap olduğu kadar; son sayfalarını hızlıca okuyabildiğim başlarda hem vakitsizlikten hem de biraz sıkıcı bulduğumdan pek fazla okuyamadığım bir kitap oldu. Ama kitabın ortasını geçince kitap hızlanmaya, macerası ve sürüklemesi de fazlalaşmaya başlayınca acaba ne olacak ne olacak merak ederek okuduğum bir kitap oldu. 




Bir okul düşünün; bu okulda evlenmemiş bekar kadınlar, yine kendileri gibi bekar erkeklerle evlendiriliyor. Hattie teyzenin evlenme okulunda; Doğu'dan gelen kadınlar, Batı'daki çiftlik sahipleriyle, Batı'nın yaşama şartlarını, çiftlik hayatını öğrendikten sonra yani eş olmaya yarayacak şeyleri öğrendikten sonra evlendiriliyorlar. Tabii ki beş kız öğrenci arasında dedikodular, çekememezlik, kıskançlık vb. gibi durumlar da oluyor. Kitabın baş kahramanı Tressa ise; hayatının ikinci şansını yakalamak için, teyzesi ve dayısı tarafından zorla ve biraz da mecburiyetten bu çiftliğe geliyor ama sonra Tressa'yı çiftlikte ne maceralar ve olaylar bekliyor, Allah'ın onun için planlarını sabırla bekleyen Tressa biraz bana benziyor aslında:) 

Beni etkileyen sözler ise kitapta; 

*Dua mı?
*Elbette dua.Küçük hanım,Tanrı'nın senin için özel planları var ama seni yönlendirmesine izin vermek yerine her şeyi kendin halletmeye çalışarak istemeden de olsa bunu mahfediyorsun gibime geliyor.Tanrı; işleri bizim olmasını düşündüğümüz gibi yapmaz. O işleri daha iyi hale getirir. Ve onun yolunu izlersek bizim için en iyisini keşfederiz. Tanrı senin sadece ikinci iyiyi beklemene değil,onun en iyisini bulmana yardım etmek ister..

Biricit'i bakalım hayatında ne planlar bekliyor?

8 yorum:

  1. son yazı mükemmel, içimde bir umut doğdu aklımdaki şeylerden dolayı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sözler benimde çok hoşuma gitti canım :) umut doluyor insan..

      Sil
  2. Çok merak ettim canım okuma listeme alıyorum, mutlu umutlu güzel haftalar :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim canım okumalısın cok guzel bir kitap:) sana da mutlu ve güzel haftalar dilerim canım :)

      Sil
  3. Yaptığın alıntılardan güzel bir kitap olduğu belli Biricitim, alalım ve okuyalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok guzel bir kitap canım baslarda sıkıcı gibi basladı ama sonradan guzellesti:) okumalısın tavsiye ederim:)

      Sil
  4. Kitaptan çok güzel bir alıntı yapmışsınız. umarım ben de okurum bu kitabı. bu arada blogunuzu yeni keşfettim. Çok renkli ve hareketli. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim:) tavsiye ederim kesinlikle bu kitabı.her zaman beklerim bloguma guzel yorumlarınızı. blogunuza baktım ama yayın goremedim takibe de alamadım sevgiler

      Sil