18 Kasım 2013 Pazartesi

Match Cosmetics'in Harika Hediyelerini Kazanan Belli Oldu:)


Match Cosmetics ile 8 Kasım'da başladığımız hediye çekilişimiz sona erdi. Yorumların hepsini tek tek kontrol ettim, blogumu takip etmeyen veya hatalı paylasımları olanlara maille ulaşmaya çalıştım. Geri dönüş yapıp düzeltenler oldu, düzeltmeyenlere maalesef bir şey yapamıyorum :) Toplam 50 yorum yapılmış, hatalı ve mükerrer yorumlar çıkarıldığında çekilişimize 45 kişi katılmış.




Konjac Sünger (Yeşil Çay Özlü Kalp)


Natural Konjac Sünger (Oval)



Banyo Konjac Süngeri (Beyaz Dikdörtgen)


Organique Sabun


Match Cosmetics'ten;  Konjac Sünger (Yeşil Çay Özlü Kalp), Natural Konjac Sünger (Oval) ,Banyo Konjac Süngeri (Beyaz Dikdörtgen) ve Organique Sabun kazanan şanslı izleyicim :)



Begum Salurvan'ı tebrik ederim :) 3 gün içerisinde sana gönderdiğim maile, ad-soyad, adres ve telefon numaranla dönüşünü bekliyorum, yoksa yedek talihli belirleyebilirim :) İyi günlerde kullanmanı dilerim. Match Cosmetics'e ve katılan herkese teşekkür ederim :)

9 yorum:

  1. Ühüüü demek istiyorum çok istemiştim bunu gene olmadı bee :(( of !

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim iletişim bilgilerimi gönderdim emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mailini gordum firmaya ilettim canım iyi günlerde kullan :)

      Sil
  3. adım bile yazılmamış :( bırak kazanmayı neyse

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. merhaba bilge,
    blogumu takipte görünmüyorsun, mail gönderdim sana ama cevap vermedin, izlediğin bloglar arasında ben yokum:)
    zorunlu şartları yerine getirmeyenleri ise listeye eklemedim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. aaa gerçektenmii gözden kaçmış demekki yoksa mutlaka takip ediyorum hey allah :) kısmetten ötesi yoktur ztn napalım bidahakine artık şimdiden takibe alımde barii gaflete düşmeyim sonra..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) gozunuzden kacmıstır bence de olur öyle seyler bir daha ki sefere artık sevgiler :)

      Sil