2 Kasım 2013 Cumartesi

Golden Lady Terracotta Pudra No:11


Golden Lady Terracotta Pudra (ıslak ve kuru) No: 11 pudramın en sevdiğim özelliği cildi kapatıcılığının iyi olması,bunun dışında en sevdiğim özelliği ise; yüzeyinde ki simleri oldu. Pudra cilde uygulandığında; simleri ciltte yapay bir görüntü oluşturmuyor, bunu sevdim. Bazı pudralar veya simli allıklar ciltte aşırı bir parlama yapıyor, ay parçası gibi  duruyor o yanaklar bence hoş bir görünüm olmuyor :) Golden Lady Terracotta Pudra  ise doğal bir kapatıcılık sağlıyor. BB kremim sonrası cildime pudra uyguluyorum her zaman ve kullandığım en güzel ürünlerden birisi diyebilirim. Hem mat hem de sedefli/simli oluşu cildimde doğal bir görünüm sağladı. Aynı zamanda içeriğinde E vitamini olması; cildimi kurutmadan sürmemi sağladı. Vücut içinde uygulabiliyor olması da güzel; mesela önemli bir davete gittiğimiz zaman işimize yarayacak özelliklerinden.Islak ve kuru bir şekilde de uygulanabiliyor fakat ben kuru şekilde kullanıyorum.



Duruşu bu şekilde;

Bileğimdeki duruşu da bu şekilde; Simleri ile yanaklarımda da çok hoş bir görüntü oluşturuyor:)




Golden Lady Terracotta Pudra; bir çekilişten kazandığım bir üründü, fiyatını bilemiyorum ama tavsiye edeceğim ürünlerden.

Biricit Golden Lady Pudrasını çok seviyor..

2 yorum:

  1. offf terracotta gorunce ishtahim acilir/benim kullanmadigim yegane urn pudradir biricit.kuru ciltliyim ihtiyac gormuyorum.acaba nemlendirici ozelligi olani alip ,fircayla az-az pit-pit kullansam mi?ne dersin canim?tavsiyeni bekliyorum.baska turlu pudra bende kalip gibi durur.kuru kuru sevmem.guzel gorunuyor.dekolteye de miss olur bu:) gule gule kullan biricit

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim cildimde kuru canım ıslak olarak denemedim ama kuru kullandığım da da cildimde kurutma etkisi olmadı.
      ben simlerini cok sevdim dekolte icin tam uygun dediğin gibi de kullanılır :) tesekkur ederim:) sevgiler canım

      Sil