11 Kasım 2013 Pazartesi

Match Kozmetik'ten Neler Gelmiş Neler?:)


Match Cosmetics'in ürünleri ile hediye çekilişimiz devam ediyor bildiğiniz gibi, bilmeyenler varsa buradan katılabilirsiniz. Match Cosmetics beni de unutmamış, çok güzel hediyeler göndermişler denemem için, en kısa zamanda da deneyimlerimi paylaşacağım, kendilerine çok teşekkür ederim :) Organique Sabunlarını Güzellik ve Bakım Fuarında görmüştüm ve büyük bir merakla da fotoğraflamıştım,konjac süngerlerini de çok merak ediyorum :)










Biricit; Match Cosmetics'e çok teşekkür ediyor:)

10 yorum:

  1. güle güle kullan konjac süngerden çok memnun kaldım ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konjac süngeri bende cok duydum ilk kez kullanacağım bakalım nasılmıs:) tesekkur ederim :)

      Sil
  2. güle güle kullan biricitim :)
    sabunun içinden yaprak çıkacak sanırım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım:)
      evet seffaf bir sabun ici gorunuyor cicek cıkacak:))

      Sil
  3. Sabun çok kullanır ve severim, güle güle kullan hediyelerini Biricitim :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir sabunmuş öyle, iyi günlerde kullanın hepsini

    YanıtlaSil