28 Kasım 2013 Perşembe

She is Sexy Deodorant


Hunca Kozmetik'in harika kokularından birisi She is Sexy ,deodorant olmasına rağmen parfümsü bir kokuya sahip, beğenerek kullandığım She is Sexy deodorantımın uzun süre kalıcı olması en beğendiğim özelliklerinden. Terlemeyi önleyici istenmeyen kokuların oluşmasını engelleyen bu deodorantımı severek kullanıyorum:) 5 veya 6 TL civarında Watsonstan almıstım sanırım. Meyvemsi ve hafif ama aynı zamanda kendimi özel hissettiren bu deodorantı, denemediyseniz mutlaka denemenizi tavsiye ederim :)  She serisinin mavi rengini kullanıyordum o kokularıda çok hoşuma gidiyordu ama She is Sexy'de farklı bir tarzı olan bir deodorantmış:) Pudrasız bir deodorant ama bence pudralısı da yapılmalı :)


Yasemin Kokulu Bir hayat Twitter

Biricit; She is Sexy deodorantını çok seviyor..:)

15 yorum:

  1. lise zamanı yıllarca kullandığım hatta lise kızları olarak hepimizin kullandığı ilk çıktığı zaman bütün lisenin aynı kokmasına sebep olan deodorant:)) zamanla parfümü falanda çıktı hatta renkli kozmetiğe de el attılar ama sonra kaldırıldı falan:)) zamanında okadar çok kullanmışım ki şimdi koklamak bile istemiyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sheyi bende uzun zamanlar kullandım, lise derken benim yasım ortaya cıkacak ben senden epey buyuğum sanırım :)) bende universite diyim de :) yaşım cıkmasın:)) sanırım bi 8-9 yıldır kullandığım deodoranttır She:)

      Sil
  2. Bundan denemedim canim ama hep merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence denemelisin canım kokusu guzelmıs, mavisi de cok guzel:)

      Sil
  3. ben pek ısınamasamda bu shelere denicem bir kere daha :) bu arada ben döndüm mahalleye banada beklerim özledim hepinizi

    http://tosbaganindunyasiyeniden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu rengini denemediysen hosuna gider belki, hosgeldin sevgiler tosbağanın dunyası:)

      Sil
  4. cok merak edıyorrrrum :) hıc kullanmadım....

    YanıtlaSil
  5. ben de geçen gün çetinkayadan bunun parfümü aldım. yanında dudak parlatıcı hediyesi vardı (:
    biraz fazla kadınsı yaa sankiii
    ben pembe olanı daha çok seviyorum aslındaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deodorantıda kadınsı bir koku ama ağır değil benim hosuma gitti, mavisi de cok guzel :) iyi gunlerde kullan canım

      Sil
    2. hmmm mavisini hiç denemedim vallaaa (:

      Sil
    3. dene dene:) o daha ferah bir koku

      Sil
    4. tamam bu bitince denerim kii (:

      Sil
  6. orta okul yıllarımı desem bılemedım ama mınıkken okulun karsıısndakı kozmatık dukkanında mıs gıbı bu kokudan vardı :) aklıma geldı :) hahaha :) sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) o kadar eski bir deodorant mı yahuu yoksa ben mi sizden yaslıyım cozemedim:))

      Sil