21 Kasım 2013 Perşembe

Ixora Pastel Serisi Parfüm Hediyelerimizin Şanslıları :)


Ixora Parfüm'den 5 Şanslı İzleyicime Parfüm Hediyemiz vardı,şanslılarımızı bugün belirledim:)

Ixora Pastel Serisi yeni lansmanı yapılan bir parfüm serisi,kendilerine özgü kokuları ve tasarımlarıyla “Ixora pastel serisi” parfümlerini, Ixora mağazalarında ve Bulsakalsak' da bulabilirsiniz.
Dünyada ve Türkiye’de son yıllarda oldukça popüler olan natürel kokular, tek bir notadan gelişiyor ve ismini de bileşimindeki baskın notadan alıyor.
Ixora natürel kokuları; hindistancevizi, çilek, yasemin, kiraz çiçeği ve beyaz misk seçenekleri ile her tarza hitap ediyor.

12 Kasım'da başladığımız etkinliğimize, 49 yorum yazılmış, mükerrer yorumlar çıkarıldığında toplamda 47 kişi katılmış. Paylasımların hepsini kontrol ettim, hatalı paylasımlar düzeltildi.




Ixora Pastel Serisinin Bir Parfümünü Kazanan 5 Şanslı İzleyicim :)

COCONUT IXORA PASTEL PARFÜM KAZANAN ŞANSLI İZLEYİCİM: Emine Katırcı



KOKU AİLESİ: MEYVELİ, ÇİÇEK, GURME (FRUITY FLORAL GOURMAND)
KOKU NOTALARI: HİNDİSTAN CEVİZİ, VANİLYA, İNCİ ÇİÇEĞİ, PAPATYA, MUSK

WHITE MUSK IXORA PASTEL PARFÜM KAZANAN ŞANSLI İZLEYİCİM : Yeliz Burak



KOKU AİLESİ: ÇİÇEK, ODUNSU, MUSK (FLORAL WOODY MUSKY)
KOKU NOTALARI: MUSK, İRİS ÇİÇEĞİ, ZAMBAK, YASEMİN, GÜL, AMBER

JASMIN IXORA PASTEL PARFÜM KAZANAN ŞANSLI İZLEYİCİM: Deniz Güner Karabaş



KOKU AİLESİ: ORYANTAL ÇİÇEK (ORIENTAL FLORAL)
KOKU NOTALARI: YASEMİN, NEROLİ, VANİLYA, SANDAL AĞACI

STRAWBERRY IXORA PASTEL PARFÜM KAZANAN ŞANSLI İZLEYİCİM: Esra Takim



KOKU AİLESİ: MEYVE (FRUITY)
KOKU NOTALARI: ÇİLEK, KIRMIZI MEYVELER, SÜT, MUSK

CHERRY BLOSSOM IXORA PASTEL PARFÜM KAZANAN ŞANSLI İZLEYİCİM: Peri Kızı



KOKU AİLESİ: ÇİÇEK-YEŞİL NOTALAR (FLORAL GREEN)
KOKU NOTALARI: JAPON KİRAZI ÇİÇEĞİ, MANOLYA, MUSK, KIRMIZI ELMA, SANDAL AĞACI



Kazananları tebrik ediyorum, iyi günlerde,
 mutlulukla kullanmalarını dilerim :) Mail adreslerinize mail gönderdim, ad-soyad, telefon ve adres bilgilerinizi 3 gün içerisinde bekliyorum, eğer dönüş olmazsa yedek talihlileri belirleyebilirim :)) Ixora'ya ve katılan herkese çok teşekkür ederim :)

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. gulegule kullanın mailiniz ulastı, butun kazananlara ulasınca firmaya adresinizi ileteceğim, sevgiler :)

      Sil
  2. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BİLGİLERİMİ MAİL ATTIM SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulegule kullanın simdi firmaya bilgilerinizi gönderdim, sevgiler :)

      Sil
  3. http://cadininikizi.blogspot.com/2013/11/ixora-cherry-blossom-parfum-deneyimim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gordum canım gulegule kullan bende cok beğendim o parfümü :)

      Sil