12 Kasım 2013 Salı

Oriflame Feet Up Fresh Glow Ayak Kremi


Oriflame Feet Up Fresh Glow Pink Grapefruit Ayak Kremi; greyfurt özleri ile zenginleştirilmiş,antitoksidan özellikli C vitamini barındıran ve mikroplara karşı koruyan özellikleri olan bir ayak bakım kremi. Cildimizde belki de en çok ihmal ettiğimiz yerlerden birisi de vücut bakımı. Ayak bakımının da üzerinde pek duramıyoruz. Aslında ayak bakımı da çok önemli ve dikkat edilmesi gereken bölgelerden. Bu ayak bakım kremini, ayaklarıma bakım yaptıktan sonra uyguluyorum, bitmek üzere olan bir krem, pedikürümü yaptıktan sonra topuklarıma ve ayağımın genelinde uyguladığım bu jel krem topuklarımın yumuşamasına yardımcı oldu.
Rahatsız etmeyen fresh bir kokuya sahip, greyfurt kokusunu andırıyor kokusu:) Ayakları nemlendirip rahatlatan bir krem.Denemeniz gereken ürünlerden biri olduğunu düşünüyorum:)



Biricit; ayaklarımızın bakımını da önem göstermemiz gerektiğini düşünüyor.

6 yorum:

  1. Haven't tried it yet :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/11/ootd-plaid-dress-from-oasap.html

    YanıtlaSil
  2. Ben lokman hekimden bir krem almıştım ama çok faydalı olmadığını düşünüyorum bitince bundan alabilirim.

    YanıtlaSil
  3. Oriflame el ve ayak bakım ürünleri bir harika zaten canım,güle güle kullan lapitaktan sonra belki denerim bnuda güzel açıklayıcı yardımcı bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım bende seviyorum oriflame urunlerini:)

      Sil