5 Kasım 2013 Salı

Watsons I Love Çilekli-MilkShakeli Krem


Watsons'tan bir önceki indirim zamanlarında aldığım bu krem; tıpkı çilekli milkshake gibi kokuyor:) I love serisi bildiğiniz gibi bloglarda reklamını oldukça sık gördüğümüz bir seriydi, hemen hemen herşeyi olan bu seriyi gördüğümde kesinlikle alıp denemeliyim diyerek büyük bir merakla Watsons'a girip almıştım. Duş jellerinden, kremlerine kadar her türlü kokusunun, farklı içeriklerinin bulunduğu bu kozmetik-bakım serisinin, çileklisini denedim önce ve dener denemez bu kremi aldım o kadar hoşuma gitti kokusu :)



Çok tatlı bir kokuya sahip olan bu krem gerçekten de cildi iyi nemlendirmesinin yanı sıra; birkaç damla kullandığınız takdirde yetiyor, fazlası aşırı yağlı ve emilim açısından sürülmüyor, birkaç damlayı, masaj yaparak cildinizde, ellerinizde uygulayabilirsiniz.Cildinizin yumuşamasını ve çok hoş kokmasını sağlıyor o kadar hoş bir koku ki kremi yemek üzereyim tatlı niyetine :))




Biricit; Watsons Millshakeli ve Çilekli Kremini çok sevdi:)

12 yorum:

  1. Bu seriye bayılıyorum.:)

    YanıtlaSil
  2. hem uygun fiyatlı hemde çok güzel kokuyor. her gidişimde muhakkak kokluyorum elimde o kadar çok krem var ki tarihlere geçecek diye korkuyorum:(( biter bitmez alacağım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatı da gayet uygun kokusuna bayıldım zaten:) kesinlikle almalısın canım 8,90 veya 9,90 dı sanırım fiyatıda:)

      Sil
  3. Kokusu çoook güzel bu kremin ama fazla kullanılmaması gerektiği konusunda hemfikirim.Güle güle sür canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet asırı kullanınca zor emilio, fındık tanesi kadarı yeterli oluyor canım tesekkurler:)

      Sil
  4. Güle güle sürün canım:) bende kokladım sevdim ama daha almadım krem çokluğumdan dolayı :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim tatlım :) bende de cok krem var kışın hepsi lazım bu kremde sevdiklerim arasında yerini aldı:)

      Sil
  5. ben dus jelime kıyamıyorum kullanmaya o ne güzel bir kokudur oyle, keşke dustan sonra da kalsa o koku =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duj jelini de denicem eminim harikadır:) dustan sonrada kremini ustune sur daha kalıcı olur kokusu:)

      Sil
  6. Bende çok seviyorum bunları canım :) iyi günlerde kullan biricit

    YanıtlaSil