12 Ekim 2013 Cumartesi

Alix Avien Facelift Kırışık Giderici Yüz Maskesi


Alix Avien Yüz Maskesi kırışıklıklar için özel bir yüz maskesi. Yüzümde 15 dakika bekledikten sonra yüzümde gerginlik hissi oluştu, maske yüzü 15 dakika içinde geriyor, yüzünüze sürdüğünüzde hareket etmemeniz gerekiyor. Yeşil renkte bir yüz maskesi. 15 Dakika sonrasında ise yüzümü soğuk su ile yıkadım. Yıkadıktan sonra nemlendirici uyguladım. İçeriğinde; Vitamin E, kırışıklık giderici Paçuli doğal yağı, Rosewood özleri bulunduruyor.  Ben yüz maskelerinin sürülebilir olanlarını ve doğal özler içerenlerini kullanmayı daha çok seviyorum. Bu maskede bu özelliklerden ayrıca kokusu da rahatsız edici değil.





Bir hafta içerisinde 2 kez uyguladığım bu maskeyi (bir paketi iki kez kullanabilirsiniz, iyice ambalajınızı kaparsanız), evime yakın olan bir parfümeriden almıştım, fiyatı 6 TL civarında. Dermatolojik olarak test edilmiş bu maskeden çok memnun kaldım yine kullanacağım maskelerden:)

Biricit cildi hiç kırışmasın istiyor çok şey mi istiyor!:)


2 yorum:

  1. Aa Alix Avien'in de mi maskeleri varmış hiç görmemiştim. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var tabiiki canım :) parfumerilerde genelde satılıyor

      Sil